تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰
کد خبر: ۲۵۰۲۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفت مسجدسلیمان و آبادان امتیازات را تقسیم کردند
  تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر کشور برابر هم‌نام آبادانی خود متوقف شد.

 تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان چهارشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در دقیقه ۳۰ این دیدار مهدی هاشم زاده دروازه نفت آبادان را باز کرد؛ همچنین در دقیقه ۴۲ امید حامدی فر گل تساوی بخش بازی را برای آبادانی ها به ثمر رساند.

در ادامه و در دقیقه ۶۳ بازی عماد میرجوان دومین گل نفت مسجدسلیمان را به ثمر رساند اما در دقایق پایانی بازی میثم تهی دست برای نفت آبادان گلزنی کرد تا این دیدار با نتیجه تساوی به پایان برسد.

در این دیدار علی محسن زاده، محمد مشایخ، علی دغاغله، مجید عیدی، مسلم مجدمی(۶۹-مهران امیری)، میثم نقی زاده، حسن مرادی فر، عماد میرجوان (۶۹-امین اسدی)، محمد مهدی احمدی (۴۶- پیمان میری) ، مهدی هاشمی نژاد( ۸۵- امیر روستایی ) و محمد خرم الحسینی (۸۰- مجتبی مقتدایی) برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.

همچنین فرزین گروسیان، میثم تهیدست، محمد طیبی، مهدی ممی زاده(۵۵- محمدرضا غبیشاوی)، امیرحسین فرهادی، حکیم نصاری (۸۴- علی امیری) ، امید حامدی فر، رضا جبیره(۸۴- رضا امان نژاد)، حسین ساکی(۷۱- فاخر تهامی)، طالب ریکانی(۸۴- عباس بوعذار)  و حسن بیت سعید ترکیب نفت آبادان را تشکیل دادند.

قضاوت این دیدار برعهده رضا عادل بود که محمدرضا ابوالفضلی و مهرداد نجفی او را در امر قضاوت همراهی کردند.

در این دیدار عماد میرجوان از نفت مسجدسلیمان و میثم تهیدست از نفت آبادان کارت زرد دریافت کردند.

تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان با احتساب این بازی به ترتیب با ۳۳و ۲۱ امتیاز در مکان دوازدهم و چهاردهم جدول جای گرفتند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار