تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۲۵۰۲۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تساوی در دربی نفتی‌ها/ کار برای بقا به هفته آخر کشید

 تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برابر صنعت نفت به تساوی رسید. تا قطعی شدن بقایش در لیگ به هفته آخر کشیده شود.

 در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته بیست و نهم لیگ برتر، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که یکی از گزینه‌های سقوط و دنبال بقا در جدول است، در هفته بیست و نهم لیگ برتر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی با قضاوت رضا عادل به مصاف میزبان هم نام آبادانی خود رفت که در واپسین دقیقه بازی برده را با تساوی عوض کرد تا قطعی کردن بقایش در لیگ به هفته آخر کشیده شود.

مسجدسلیمان انگیزه بالایی داشت تا بتواند با برتری مقابل همنام آبادانی خود بقایش در لیگ را قطعی کند.  

از طرفی نگاه شاگردان مهاجری به تبریز و نتیجه دیدار همزمان فجر مقابل تراکتور بود.

ابتدا مسجدسلیمانی ها بودند که روی شوت آرام مهدی هاشمی نژاد به گل رسیدند اما در دقیقه ۴۲ امید حامدی فر بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۶۳ عماد میرجوان با ضربه سر برای دومین بار تیم میزبان را پیش انداخت.

در شرایطی که بازی با همین نتیجه رو به پایان بود و شاگردان مهاجری در تدارک جشن بقا در لیگ برتر بودند، میثم تهیدست بازی را به تساوی کشاند تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

با یک امتیاز این دیدار مسجدسلیمان ۲۱ امتیازی شد و هنوز از شانس فرار از سقوط برخوردار است. نفت آبادان نیز با ۳۲ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد

ترکیب نفت مسجد سلیمان:

علی محسن زاده:محمد مشایخ، علی دغاغله، مجید عیدی، مسلم مجدمی(۶۹-مهران امیری)، میثم نقی زاده، حسن مرادی فر، عماد میرجوان (۶۹-امین اسدی)، محمد مهدی احمدی (۴۶- پیمان میری)، مهدی هاشمی نژاد، محمد خرم الحسینی (۸۰- مجتبی مقتدایی)

ترکیب نفت آبادان:

فرزین گروسیان، میثم تهیدست، محمد طیبی، مهدی ممی زاده(۵۵- محمدرضا غبیشاوی)، امیرحسین فرهادی، حکیم نصاری، امید حامدی فر، رضا جبیره، حسین ساکی(۷۱- فاخر تهامی)، طالب ریکانی، حسن بیت سعید

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار