تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۵۰۱۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جنگ مسجدسلیمانی‌ها برای بقا!
 نمایندگان خوزستان در هفته بیست و نهم لیگ برتر به میدان می روند.

دربی خورزستان بین تیم های نفتی خوزستان امروز چهارم خردادماه در قالب هفته بیست و نهم لیگ برتر برگزار می شود و فولاد در خانه پذیرای سپاهان است.

فولاد - سپاهانی ها

  شاگردان نکونام که در نیم فصل دوم لیگ برتر عملکرد خوبی داشته اند، امروز در یک بازی خانگی برای صعود به رده چهارم به مصاف سپاهان می روند. سپاهان هم که امسال در سودای قهرمانی بود اما بازهم از رسیدن به این مقام جا ماند، در تلاش است که دو هفته پایانی لیگ را با برد به اتمام برساند تا حداقل هواداران خود را راضی نگه دارد. این بازی باتوجه به انگیزه دو تیم برای نتیجه گیری در هفته های پایانی لیگ، می تواند دیدنی و حتی پرگل باشد.

نفت مسجدسلیمان - نفت آبادان

مسجدسلیمانی ها روزهای پراسترسی را پشت سر می گذارند و تمام هم و غم آن ها برد و بقا در لیگ برتر است. شاگردان رضا مهاجری که به نوعی بقایشان در لیگ همین امروز مشخص می شود باید نفت آبادان را در دربی خوزستان شکست دهند و مهر بقا را پای کارنامه خود بزنند. البته مسجدسلیمانی ها در دربی خوزستان کار سختی مقابل آبادانی ها دارند زیرا شاگردان منصوریان نیز چند هفته برد در کارنامه نداشته اند و برای خارج شدن از فشار موجود به دنبال برد هستند. این بازی هم می تواند پرگل و جذاب باشد.

بازی امروز نمایندگان خوزستان ساعت ۲۰:۰۰ برگزار می شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار