تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۱
کد خبر: ۲۵۰۱۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امدادگر مردمی که بجای حسین عبدالباقی مالک متروپل آبادان معرفی شد
 هادی یدالله آبادانی دیروز دوشنبه پس از ریزش ساخمان ۱۱ طبقه متروپل برای امداد و نجات در صحنه حاضر شده بود که به دلیل شباهت با مالک ساختمان (حسین عبدالباقی) در فضای مجازی معرفی شد.

هادی یدالله آبادانی گفت:عبدالباقی را نمی شناسم و فقط برای امدادرسانی بعد از حادثه در محل حاضر شدم.

 ویدیویی در فضای مجازی در حال باز نشر است که در آن یدالله آبادانی را بجای مالک ساختمان ریزش کرده متروپل آبادان معرفی کرده اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان از تایید هویت جسد "حسین عبدالباقی" متهم اصلی و مالک و پیمانکار ساختمان متروپل آبادان خبر داد.

  صادق جعفری چگنی اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع حادثه، دستور بازداشت نامبرده و تعدادی از متخلفان و مسببین حادثه از سوی مرجع قضایی صادر شده بود که تعدادی از آن‌ها بازداشت شدند.

وی افزود: باتوجه به‌ کشف اسناد هویتی حسین عبدالباقی، مالک برج مترو پل و یکی از متهمین اصلی پرونده در البسه‌ یکی از قربانیان حادثه که غیر قابل تشخیص بود دستور مقتضی برای تشخیص هویت متوفی از طریق واحد تشخیص هویت فراجا و پزشکی قانونی صادر شد که در نهایت هویت وی مورد تایید قرار گرفت.

برج دوقلوی متروپل آبادان ظهر دوشنبه دچار حادثه ریزش شد که تاکنون ۱۱ نفر جان خود را از دست داده و بیش از ۳۰ نفر نیز مجروح شده اند.

:
:
:
آخرین اخبار