تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۵۰۱۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعداد جانباختگان متروپل به ۱۱ نفر رسید / احتمال محبوس بودن تعدادی در زیرزمین
  رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از رسیدن تعداد جان‌باختگان متروپل به ۱۱ نفر خبر داد و گفت: حدس می‌زنیم تعدادی در زیرزمین متروپل گرفتار باشند و در تلاش هستیم هر چه زودتر به قسمت زیرزمین برسیم.

محمدحسین نامی ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هم‌وطنان در حادثه متروپل، اظهار کرد: از ساعات اولیه تلاش شد که ساماندهی مناسبی برای اجرای عملیات داشته باشیم. با دستور رئیس جمهور، گروه‌های امداد و نجات از شهرداری‌های تهران، اصفهان، شیراز و ایلام علاوه بر گروه‌هایی که در خوزستان بودند، در محل حادثه حضور پیدا کردند.

  وی ادامه داد: تلاش شده که نظمی بر انجام کار حاکم شود و گروه‌های پای کار و تجهیزات مورد استفاده قرار گرفته شده، با نظم خاصی کار را آغاز کرده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درباره روند تخلیه ساختمان‌های اطراف متروپل، گفت: تخلیه ساختمان‌های اطراف صورت گرفته است و تمام تلاش بر این است که از کوچه کنار ساختمان، بتوانیم به طبقه زیرزمین برسیم.

نامی در پاسخ به اینکه پیش‌بینی می‌شود چند نفر زیر آوار  باشند؟ عنوان کرد: هنوز نمی‌توان آماری با دقت بالا اعلام کرد زیرا کسی آماری ندارد. حدس می‌زنیم تعدادی در زیرزمین متروپل گرفتار باشند و در تلاش هستیم هر چه زودتر به قسمت زیرزمین برسیم.

وی که در یک گفت‌وگوی تلویزیونی صحبت می‌کرد، در خصوص آخرین آمار جان‌باختگان این حادثه گفت: تعداد جانباختگان ۱۱ نفر است و ۳۲ نفر نیز تاکنون در این حادثه مصدوم شده‌اند.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار