تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۲۵۰۰۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستور قضایی برای بررسی علت حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان
 
رییس کل دادگستری خوزستان در پی ریزش بهشی از ساختمان در دست ساخت متروپل آبادان ، دستور بررسی دقیق علت، عوامل حادثه، امدادرسانی به مصدومان و برخورد سریع و قاطع با همه مرتبطان و مسببان حادثه را صادر کرد.

  علی دهقانی افزود: ظهر امروز بخشی از ساختمان ۱۰طبقه در دست ساخت احداث در آبادان ریزش کرد که بلافاصله رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان در صحنه حاضر و دستور لازم برای  رسیدگی به موضوع صادر شد.

وی همچنین از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواست تا در کنار رییس دادگستری و دادستان آبادان، موضوع را تا حصول نتیجه مقتضی پیگیری و نظارت کند.

به گزارش ایرنا ریزش بخش‌هایی از ساختمان ۱۰ طبقه تجاری متروپل در خیابان امیری آبادان تاکنون سه کشته و ۱۲ زخمی برجا گذاشته است.

از ابتدای زمان وقوع حادثه در ظهر روز دوشنبه، چندین گروه امداد و نجات از شهرداری، پالایشگاه، پتروشیمی و اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر و آبادان به محل حادثه اعزام شدند.

تاکنون سه جسد از زیر آوار خارج شده و ۱۲ نفر نیز که زیر آوار باقی مانده بودند توسط گروه های نجات از زیر آوار بیرون کشیده و به اورژانس تحویل داده شدند.

۱۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای امداد رسانی در محل حادثه مستقر بوده و در حال امدادرسانی به مصدومان این حادثه هستند.

فرماندار آبادان با حضور در محل حادثه گفته است علت فروریختن ساختمان متروپل در دست بررسی است.

:
:
:
آخرین اخبار