تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۲۴۹۹۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری عامل هتک حیثیت از سوی پلیس فتا
رئیس پلیس فتا خوزستان از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت در شبکه‌های اجتماعی خبر داد و در این خصوص به هموطنان هشدار داد.
 سرهنگ کارآگاه علی حسینی گفت: شخصی به هویت معلوم با در دست داشتن مرجوعه قضایی ضمن مراجعه به این پلیس، اظهار کرد که شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی او نموده که این امر باعث هتک حیثیث و هتک حرمت او شده است؛ موضوع بصورت وی‍ژه در دستور کار این پلیس قرار گرفته و تحقیقات لازم و مستندات اخذ و تجزیه و تحلیل‌های لازم توسط کارشناسان این پلیس به عمل آمده است.

رئیس پلیس فتا خوزستان می گوید: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و شگرد‌های خاص پلیسی در نهایت گرداننده پیج مورد شکایت را شناسایی وبا هماهنگی‌های قضایی، طی یک عملیات منسجم و دقیق متهم در مخفیگاه خود دستگیر و به این پلیس دلالت که در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی بوده ولیکن با روبرو شدن با ادله موجود و بازجویی‌های فنی صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و از کرده خود نادم و پشیمان بوده است.

به گفته او متهم در تشریح شگرد ‏مجرمانه خود اظهار داشت: با استفاده از خط برادر خود اقدام به ساختن پیج جعلی نموده و از طریق آن اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌های شاکیه در فضای مجازی نموده و این موضوع را مکررا تکرار نموده است.

سرهنگ حسینی گفت: متهم از اقوام و آشنایان شاکیه بوده است و با انگیزه انتقام شخصی از شاکیه اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی نموده است لذا شهروندان مراقب باشند که تلفن همراه و حافظه‌های جانبی محل ذخیره فایل‌های شخصی نیست و به هیچ عنوان سیستم‌های شخصی خود را در اختیار اقوام و آشنایان خود قرار ندهید.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار