تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۲۴۹۷۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شعب تامین اجتماعی خوزستان روزهای پنج‌شنبه و جمعه فعال هستند
 مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان گفت: شعب این اداره کل در سراسر استان روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت فعال بوده و پاسخگوی کارفرمایان است.

 عبدالرضا روشنی با بیان اینکه ارسال فهرست و پرداخت حق بیمه کارفرمایان از ماه جاری تنها از طریق سامانه غیرحضوری تامین اجتماعی امکان‌پذیر است، افزود: شعب تامین اجتماعی استان روزهای پنج‌شنبه و جمعه برای راهنمایی و حل مشکلات کارفرمایان در این زمینه دایر هستند.

وی گفت: در پی تعطیلی ناشی از آلودگی هوا روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت و با عنایت به مصادف شدن این ایام با روزهای پایانی ماه و مهلت ارسال فهرست و پرداخت حق بیمه و به منظور جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت فهرست حق بیمه و پرداخت حق بیمه کارگاه‌ها، مقرر شد شعب استان در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری به منظور پاسخگویی به کارفرمایان تا پایان وقت اداری در محل کار خود حضور داشته باشند.

روشنی افزود:از ابتدای اردیبهشت ماه جاری، همه امور مربوط به فهرست های ارسالی حق بیمه کارفرمایان، تنها از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان امکانپذیر است و سامانه قدیمی سمت برای کارفرمایان غیرفعال شده و همه امور مربوط به فهرست های ارسالی حق بیمه کارفرمایان، صرفاً از طریق سامانه خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی انجام خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان افزود:کارفرمایانی که برای ارسال فهرست و پرداخت حق بیمه سوال ها و ابهام هایی دارند یا نیاز به راهنمایی دارند می‌توانند برای دریافت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر تماس با مرکز ارتباطات مردمی سازمان با شماره تلفن ۱۴۲۰ برای راهنمایی بیشتر و حل مشکلات احتمالی به شعب تامین اجتماعی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه جاری مراجعه کنند.

  استانداری خوزستنان روزسه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه را به علت توفان گرد و خاک از عراق و آلودگی شدید هوا تعطیل اعلام کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار