تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۲۴۹۷۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسینی: فولاد تیم یکدست و باثباتی دارد
 سرمربی پیکان می‌گوید تیمش بازی سختی برابر فولاد دارد ولی امیدوار است که نتیجه خوبی به دست بیاورد.

  مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: فردا (پنجشنبه) با یکی از باثبات‌ترین تیم‌های چند سال اخیر بازی داریم. کادر فنی و بازیکنان فولاد ثبات زیادی داشته‌اند که باعث شده تیمی یکدست شکل بگیرد. ما یک بازی سخت برابر این تیم داریم و امیدوارم نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

او ادامه داد: ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که نهایت امتیاز را از سه بازی باقی مانده به دست بیاوریم. به این نگاه می‌کنیم که بازیکنانی که کمتر بازی رسیده است، بازی دهیم تا برای فصل آینده هم نگاهی به بازیکنان داشته باشیم.

سرمربی پیکان درباره مذاکراتی که با مدیریت باشگاه برای فصل آینده داشته است، گفت: یکسری سوالات درباره بازی‌ها و نتایج و شرایط تیم مطرح شد. هنوز تصمیم‌گیری نهایی صورت نگرفته است. باید این بازی‌های پیش رو را طی کنیم تا ببینیم شرایط چه پیش می‌آید.

حسینی درباره اینکه همچنان در بازی‌های خانگی نتیجه نگرفته است و پیروز میدان نشده است، خاطرنشان کرد: ما یک بازی خانگی در کرج ذوب آهن را بردیم اما در دستگری موفق به پیروزی نشده‌ایم. تمام تلاش خود را می‌کنیم که بتوانیم پیروز میدان شویم. به نظر من یک بازی پایاپای را مقابل فولاد شاهد خواهیم بود.

سرمربی پیکان درباره کیفیت برگزاری بازی‌های این فصل از مسابقات لیگ برتر گفت: واقعا بازی‌های سختی را شاهد بودیم. بازی‌ها نزدیک بود و تیم‌ها برای هر بازی می‌جنگیدند. در فوتبال ما خیلی از مهاجمان باکیفیتمان ترانسفر شدند و بیرون رفتن این بازیکنان در لیگ تاثیرگذار است. ما از بازیکنی را از خارج نیاوردیم. در فوتبال خارجی، ما می‌بینیم که در بهترین لیگ‌ها هم از کشورهای دیگر بازیکن منتقل می‌شود اما به علت شرایط اقتصادی مملکتمان، غیر از چند تیم، توان گرفتن بازیکن خوب خارجی نداشتند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار