تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۲۴۹۷۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم برخورد قاطع دستگاه قضا با مرتکبان جرایم خشن

  فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر سرقت طلاهای یک زن اهوازی، از دستگیری سارقان در کمتر از ۷۲ ساعت و پس از دو ساعت درگیری مسلحانه، خبر داد.

سردار محمد صالحی در حاشیه بازخوانی ماجرای سرقت طلای زن اهوازی که امروز (۲۸ اردیبهشت‌ماه) در مقر پلیس آگاهی خوزستان انجام شد، اظهار کرد: در خیابان نباید اشیای قیمتی نمایان باشند و جلب توجه کنند تا سارقان چشم طمع نورزند و چنین اقدام وحشیانه‌ای را انجام ندهند.

 وی درمورد جزئیات این ماجرا افزود: انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر اینکه زن میانسالی مورد حمله سارقان مسلح قرار گرفته است و سارقان وی را به صورت وحشیانه‌ای مورد ضرب و شتم قرار داده و طلاهایش را به سرقت برده‌اند، واکنش‌های زیادی در پی داشت.

صالحی گفت: با توجه به اینکه انتشار این ویدیو منجر به جریحه‌دار شدن عواطف و احساسات مردم شد و از طرف دیگر نیز مطالبه جدی مردم از پلیس، برقراری امنیت و کشف جرم است، سریعا دستگیری این سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی خوزستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: سارقان در کمتر از ۷۲ ساعت شناسایی شدند و با هماهنگی مرجع قضایی، کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اختفای این افراد مراجعه کردند و در نهایت سارقان پس از دو ساعت درگیری مسلحانه، تسلیم و دستگیر شدند و از آن‌ها یک قبضه سلاح شورشی کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: با تحقیقات پلیس این افراد به ارتکاب سرقت‌های دیگر نیز اعتراف کردند. امیدواریم با تداوم این روند و برخورد قاطع با سارقان به ویژه مرتکبان جرایم خشن و برخورد قاطع دستگاه قضایی با این افراد، شاهد امنیت پایدار در خوزستان باشیم.

صالحی گفت: با توجه به اینکه آسایش، آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است، با افرادی که بخواهند امنیت مردم را خدشه‌دار کنند و موجب سلب آسایش و امنیت مردم شوند، قاطعانه برخورد می‌شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار