تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹
کد خبر: ۲۴۹۷۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راگبی خوزستان از رکود خارج شد
 رییس هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان از فعالیت مجدد راگبی در استان خبر داد.

هومن خدری  با اشاره به فعالیت مجدد رشته راگبی در خوزستان، اظهارکرد: استان خوزستان چند سال پیش در راگبی تیم داشت اما به دلیل بی مهری تیم از بین رفت و چندین سال از داشتن ورزشکار در این رشته المپیکی محروم بودیم.

وی بیان کرد:  اما خدا را شکر با هماهنگی خانم ناصری‌مقدم معاون بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان، گروهی تشکیل و چند مربی قدیمی از جمله خانم خلفی مشغول به فعالیت شدند. در همین راستا مقرر شد راگبی اهواز نیز راه‌اندازی شود.

رییس هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان مسجدسلیمان با اشاره به آماده سازی تیم بانوان مسجدسلیمان برای حضور در مسابقات کشوری، گفت: مسجدسلیمان در فعال کردن راگبی پیش قدم بود و زمینی برای این مهم به بانوان مسجدسلیمانی تعلق گرفت. تیم راگبی مسجدسلیمان اکنون به صورت تخصصی و حرفه‌ای آماده می شود.

وی عنوان کرد: راگبی یک تیم المپیکی است که در تمام کشور فعال است. خوزستان نیز در گذشته جزو اولین‌های این رشته در کشور بود و حتی ملی پوش داشتیم اما جای تاسف دارد که این رشته که پتانسیل های خوبی در استان دارد با نا به سامانی و بی‌توجهی از هم پاشیده و دچار رکود شد. به هر حال حیف است که چنین رشته المپیکی نادیده گرفته شود که خوشبختانه مجددا فعالیت راگبی در استان از سر گرفته شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار