تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۲۴۹۶۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد خوزستان در میان برترین‌های بورس کالا کشور قرار گرفت
در اولین همایش تجلیل از برترین‌های بورس کالای کشور، شرکت فولاد خوزستان با انتخاب وزیر اقتصادی و دارایی در میان برترین‌ها جای گرفت.

در اولین همایش تجلیل از برترین های بورس کالا، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از سوی سید‌احسان خاندوزی وزیر اقتصادی و دارایی به دلیل همراهی این مجموعه با بورس کالا در جهت رشد و توسعه بازار کالایی کشور در سال ۱۴۰۰ مورد تقدیر قرار گرفت.
 
شرکت فولاد خوزستان بزرگ ترین تولیدکننده شمش فولادی کشور و دومین قطب صنعت فولاد، نقش موثری در توسعه اقتصادی و ارزآوری در کشور ایفا می نماید.
 
در این بخشی از تقدیرنامه آمده است: با تشکیل بورس کالای ایران و رشد و تعالی آن طی ۱۵ سال گذشته، امروز سیاست های اقتصاد مقاومتی و خروج از قیمت گذاری دستوری در قالب این نهاد تبلور یافته و بخش مهمی از توسعه امروز کشور مرهون خدمات بورس کالا به اقتصاد ملی است.
 
بی تردید شکوفایی این نهال نوپا و دستیابی به این جایگاه رفیع، مدیون زحمات و خدمات مجدانه بسیاری از خدوم اقتصادی کشور در عرصه‌های مختلف بوده است.
 
این لوح به پاس تلاش های مخلصانه حضرتعالی و همراهی با بورس کالای ایران در جهت رشد و توسعه بازار کالایی کشور در سال ۱۴۰۰ به شما تقدیم می شود. امید آنکه همواره در سایه الطاف ایزد متعال پیروز و سرافراز باشید.
:
:
:
آخرین اخبار