تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۲۴۹۶۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امضای قرارداد تدوین نقشه راه توسعه فناوری در میادین نفتی شركت نفت و گاز اروندان


شرکت نفت و گاز اروندان و پارک علم و فناوری خوزستان، توافقنامه ای مبتنی بر تدوین نقشه راه توسعه فناوری در میادین نفتی شرکت نفت و گاز اروندان امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، این شرکت و پارک علم و فناوری خوزستان، روز گذشته (یکشنبه 25 اردیبهشت ماه) و همزمان با سومین روز از برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه صنعت نفت، توافقنامه ای مبتنی بر تدوین نقشه راه توسعه فناوری در میادین نفتی این شرکت امضا کردند.

زمان اجرای این قرارداد 12 ماه بوده و طی آن مقرر شده است تا شرکت نفت و گاز اروندان همگام با سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، ضمن حمایت حداکثری از شرکت های استارت آپی و نوپا، زمینه لازم برای استفاده از ظرفیت های بومی در استان خوزستان را ایجاد کند.

پارک های علم و فناوری، حلقه مفقوده بومی سازی در صنعت نفت است

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در این مراسم با تاکید بر اهمیت حمایت حداکثری از شرکت های دانش بنیان و استارت آپی نوپا گفت: برای تحقق شعار سال لازم است تا به دنبال یافتن حلقه مفقوده در بحث ساخت و بومی سازی صنعت نفت باشیم.

عبداله عذاری اهوازی ادامه داد: بدون شک ارتباط با پارک های علم و فناوری می تواند در این خصوص راهگشا باشد.

وی توضیح داد: قطعا شرکت های کوچک و نوپا امکان شناساندن تمام توان و پتانسیل خود را به شرکت های کارفرمایی ندارند؛ در این میان پارک های علم و فناوری می توانند با شناسایی این شرکت ها و معرفی آن ها به شرکت های نفتی، نقش موثری در این میان داشته باشند.
:
:
:
آخرین اخبار