تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۲۴۹۵۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام باید بماند و کارش را تمام کند / ترفندهای مجیدی جواب داد

  یک پیشکسوت فوتبال معتقد است، نکونام باید در فولاد بماند و کارش را تمام کند.

مجید باقری‌نیا درباره بازی شب گذشته فولاد و استقلال، اظهارکرد: این بازی از طرف نکونام و مجیدی، با دو نگاه متفاوت بود؛ نکونام می‌خواست برنده بازی باشد و مجیدی هم نشان داده بود که فقط سه امتیاز را می‌خواهد و تعداد گل برایش مهم نبود.

وی ادامه داد: به نظر من فوتبالی که فولاد مقابل استقلال انجام داد، فوتبال قابل قبولی نبود؛ ترفند استقلال این بود که پاتوسی را از کار بیندازد که انداخت. می‌خواست به شیمبا اجازه کار ندهد که ترفندها را به خوبی انجام داد و نتیجه هم برد استقلال بود.

این پیشکسوت فوتبال گفت: با شکست شب گذشته فولاد رتبه چهارم را از دست داد اما هنوز این شانس را دارد جایگاه خود را پس بگیرد و از آن جا که به احتمال ۹۹ درصد بحث حرفه‌ای نساجی که قهرمان جام حذفی است، تایید نمی‌شود بنابراین چهار نماینده ما برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا از دل لیگ برتر بیرون می‌آیند. فولاد بازی با استقلال را باخت و همه چیز تمام شد اما فولاد تنها یک راه جلوی پایش است که در بازی‌های باقی‌مانده به صورتی نتیجه بگیرد که جزو چهار تیم باشد.

وی عنوان کرد: بعد از بازی‌های آسیایی فولاد گفتم که تیم فعلی فولاد در قواره حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا نیست و باید تقویت و تجهیز شود. فولاد حریف مرحله بعدی در آسیا را می‌شناسد و ارزیابی کردن آن کار سختی نیست و باید باتوجه به نیازش اقدام به جذب بازیکن و ساختن یک تیم نو باشد.

باقری‌نیا در ادامه نیز درباره ماندن نکونام در فولاد، گفت: نکونام به عنوان یک مربی حرفه‌ای باید برای ماندن در فولاد تلاش داشته باشد و تنها بحث باشگاه نیست. به نظرم نکونام باید بماند، به کارش ادامه دهد و آن را تمام کند. اصلا نباید بحثی در خصوص رفتن آقای نکونام شود و این برای باشگاه فولاد و خود آقای نکونام خوب نیست. نکونام تمام خطا و آزمون‌ها را انجام داده است و او صفر تا صد فولاد و بازیکنانش را می‌داند. بنابراین برای این‌که یک فولاد قدرتمند آماده و وارد رقابت‌های آسیایی و فصل بعد لیگ برتر شود، نکونام شایسته‌ترین فرد است و باشگاه حتی فردا هم نه، باید همین امروز تکلیف را مشخص کند.

وی بیان کرد: البته آقای نکونام هم باید برای کار در باشگاه فولاد اشتیاق نشان دهد زیرا فولاد باشگاه کوچکی نیست و یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران است. امیدوارم او اشتیاق ماندن داشته باشد و البته جایی بهتر از فولاد هم برای نکونام نیست.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار