تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۲۴۹۴۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان عمومی وانقلاب شوش اعلام کرد:
«۴۰ تن روغن احتکار شده در شوش کشف شد»
 
دادستان عمومی و انقلاب شوش از شناسایی و کشف ۴۰ تن روغن خوراکی احتکار شده از دو فروشگاه در این شهرستان خبر داد و گفت: از این فروشگاه ها در مجموع ۴۰ تن روغن خوراکی احتکار شده کشف و ضبط شد.

سجاد اسدی مهر جمعه شب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از تشکیل پرونده قضائی برای متخلفین و پلمب فروشگاه های ذکر شده، روغن‌های مکشوفه وارد چرخه توزیع می‌شود.

وی افزود: در راستای دستورات رئیس قوه قضائیه مبنی بر «مقابله با گرانفروشی و احتکار» و کمک دستگاه قضائی به دولت در انجام اصلاحات اقتصادی به منظور جلوگیری از سوءاستفاده متخلفین مایحتاج عمومی مردم و با دستور قاطع دادستان مرکز استان از دو فروشگاه بزرگ توزیع و پخش روغن خوراکی در شهرستان شوش مقدار ۴۰ تُن روغن کشف و ضبط شد.

اسدی مهر گفت: مقرر شده در اسرع وقت با نظارت ادارات متولی، در خصوص نحوه توزیع این میزان روغن تصمیم‌گیری شود.

دادستان شوش ضمن تأکید بر قاطعیت دستگاه قضائی در برخورد با گران‌فروشان و محتکران، ادامه داد:تیم های نظارت بر بازار متشکل از نمایندگان تعزیرات حکومتی، اداره صمت، اتاق اصناف و نیروی انتظامی به صورت
میدانی از مراکز عرضه کالا، فروشگاه ها و انبارها بازدید کرده و ضمن رصد بازار، با تخلفات احتمالی در محل برخورد می‌کند.

اسدی مهر تاکید کرد: برخورد با گرانفروشان، محتکران و افرادی که سعی دارند با اخلال در بازار، منافع نامشروع کسب کنند، ادامه دارد و دستگاه قضائی با این افراد و همچنین مسئولانی که با عدم انجام وظایف قانونی خود، در این خصوص مرتکب ترک فعل شوند برخورد می‌کند.

خبرنگار: سیدمحمد موسوی
:
:
:
آخرین اخبار