تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
کد خبر: ۲۴۹۴۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: باید از اعتبار تیم مان دفاع کنیم
 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: در بازی مقابل نساجی فرصتی برای اشتباه نداریم و باید از اعتبار نفت مسجدسلیمان دفاع کنیم.

 رضا مهاجری جمعه در نشست خبری پیش از دیدار برابر نساجی اظهار داشت:‌ ابتدا باید از تماشاگرانی که در سفر به شیراز همراه مان بوده و ما را تنها نگذاشتند، تشکر کنم و معتقدم آنها با تمام وجودشان نفت مسجد سلیمان را تشویق کردند.

وی افزود: در شرایطی که تیم فجر سپاسی تمام تمهیدات را در نظر گرفته بود تا پیروز شود اما انرژی مثبت هواداران و تلاش بازیکنان باعث شد از این میدان سخت سربلند بیرون بیایند و حتی اگر بیشتر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم 

تیم پیروز میدان باشیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه فردا بازی سختی با نساجی داریم گفت: مردم عاشقانه این تیم منطقه شمال کشور را دوست دارند لذا خوشحال می‌شوم تیم‌هایی مثل نساجی و ملوان همواره در سطح اول فوتبال کشور باشند.

وی افزود: فردا روز سختی داریم اما تمام نگاه ما به تیم خودمان است‌. امیدوارم با تمریناتی که در نظر گرفته‌ایم، بتوانیم وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

مهاجری گفت: دو نفر از بازیکنان مان مصدومیت جزیی دارند که کادر پزشکی در تلاش است آنها را به بازی فردا برساند. فشردگی بازی ها و رفت و آمدها به ویژه برای تیم ما مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

وی افزود: بازیکنانم ثابت کرده اند توان بالایی دارند و اگر از این توان درست استفاده کنند، می‌ توانیم روزهای بهتری را برای خودمان رقم بزنیم.

مهاجری گفت: بازیکنان مان به خوبی می دانند که فرصتی برای اشتباه نداریم و امیدوارم فردا روز خوبی را رقم بزنند.

وی افزود: بردن در لیگ برتر خیلی سخت است اما امیدوارم فردا بازیکنان مان این کار را انجام بدهند تا حاشیه امنیت خوبی برای خودمان ایجاد کرده و سه دیدار باقی مانده را با فراغ بال بیشتری ادامه دهیم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و نساجی از ساعت ۱۹:۳۰ روز شنبه در مسجدسلیمان برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار