تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۲۴۹۴۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز
 مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان گفت: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی ظرف سه ماه آینده افتتاح می‌شود.

امیر حسین بنی احمد اظهار کرد: پروژه کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز هم اکنون با سرعت مناسبی در حال انجام است.

وی افزود: این پروژه که از سال ۱۳۹۸ با زیر بنای دو هزار و ۲۰۰ مترمربع آغاز شده بود به علت ضعف پیمانکار و مشکلات فنی مدتی متوقف شد که با پیگیری‌های به عمل آمده عملیات اجرایی تکمیل پروژه با امکانات لازم از سر گرفته شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان عنوان کرد: با سرعت مناسب و نظارت و مدیریت فنی که اعمال شده امید است که کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز تا پایان تابستان سال جاری افتتاح شود.

بنی احمد در ادامه برآورد ریالی مبلغ این پروژه را حدود ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی کلینیک تخصصی بیمارستان امیرالمومنین (ع) هم اکنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در آن ۴ درمانگاه مجزا شامل ۶ اتاق پزشک، داروخانه، آندوسکوپی، سنگ شکن، سالن آموزش مادران باردار و غیره طراحی شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان به تکمیل ۲ بخش قلب و زنان در این بیمارستان اشاره و بیان کرد: این بخش‌ها با مجموع ۳۲ تخت در طبقات همکف و طبقه یک بیمارستان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال ساخته شد و به محض نصب سیستم خنک کننده به طور صد درصد آماده بهره برداری است.

به گزارش مهر، بیمارستان ۲۵۶ تختخوابی امیرالمومنین (ع) اهواز یکی از بیمارستان‌های بزرگ تأمین اجتماعی در جنوب غرب کشور است که در زمان همه‌گیری بیماری کرونا نقش مهم و بسزایی را در پذیرش و درمان بیماران کرونایی داشت.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: کرونا
:
:
:
آخرین اخبار