تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۲۴۹۳۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تساوی استقلال ملاثانی در بازی خانگی/امتیازات هفته 29 در اهواز تقسیم شد
بازی تیم استقلال ملاثانی برابر تیم شمس آذر قزوین در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال مساوی شد.
  تیم استقلال ملاثانی در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران جام آزادسازی خرمشهر امروز سه‌شنبه 20 اردیبهشت در یک بازی خانگی میزبان تیم شمس آذر قزوین بود.

این دیدار در ورزشگاه شهدای فولاد واقع در اهواز برگزار شد که عبدالحسین باستان با کمک حامد تازه‌پور، آرش امینی و علی محمدی‌پور آن را قضاوت کرد و ناظر بازی هم عبدالرسول استادزاده بود.

در این بازی تلاش دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت که تیم استقلال ملاثانی و شمس آذر قزوین بدون به ثمر رساندن گل به رختکت رفتند و امتیازات هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته یک را تقسیم کردند.

با این تساوی تیم استقلال ملاثانی 33 امتیازی شد و در جایگاه پانزدهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران قرار گرفت.

همچنین تیم استقلال خوزستان در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران در یک بازی خارج از خانه میهمان تیم شهرداری همدان بود.

در این بازی که در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج برگزار شد شاهین یزدانی به همراه وحید سیفی، سجاد ایرانپور و فرهاد قاسمی قضاوت آن را بر عهده داشت و ناظر آن نیز بابک وسیله‌بر بود.

سید سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در دیدار مقابل شهرداری همدان عباس سهیلی، علی هلیچی، حسین بهرامی، امیرحسین موسی‌زاده، فرشاد جانفزا، امیر سواری، رحیم زهیوی، علی حمودی، مجتبی لطفی و علیرضا ارجمندیان را به میدان فرستاد.

شاگردان سید سیروس پورموسوی در تیم استقلال خوزستان در این بازی نتوانستند مقابل حریف ایستادگی کنند و با دریافت یک گل در برابر تیم شهرداری همدان شکست خوردند.

تیم استقلال خوزستان در حال حاضر با 39 امتیاز در جایگاه هفتم جدول رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران جام آزادسازی خرمشهر قرار دارد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار