تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۲۴۹۲۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهاجری: فوتبال تمام شد اما جنگ ما و فجر ادامه دارد
 سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: جنگ ما و فجر برای بقا ادامه دارد.

  رضا مهاجری پس از تساوی تیمش مقابل فجرسپاسی اظهار کرد: از حضور تماشاگران در ورزشگاه خوشحالم. جو مثبت و سالمی را تجربه کردیم. هواداران ما هم از مسجدسلیمان آمدند و ما را تنها نگذاشتند. هفته پیش به جای پرداخت مطالبات بازیکنان، سامانه خرید بلیط اینترنتی را راه اندازی کردیم و از این مساله خوشحالم چون فوتبال برای هواداران است اما امروز در حافظیه دیدیم هواداران قانونی وارد ورزشگاه نشدند. باید قانونمند کار کنیم و نباید بگذاریم شائبه‌ای به وجود بیاید.

او ادامه داد: هر دو تیم تلاش خودشان را کردند و ما هم توانستیم بازی را خوب کنترل کنیم. در انتقال‌ها چندین بار صاحب موقعیت شدیم و اگر خسته نبودند می‌توانستند گلزنی کنند. بازی بدون گل تمام شد اما بازی بدی نبود. زمین کیفیت لازم را نداشت و فجری‌ها باتوجه به زمین تاکتیک خود را چیده بودند. امیدوارم شیراز هم از وضعیت خوب زمین برخوردار شود و زیرساختش را داشته باشد. فوتبال تمام شد اما جنگ ما و فجر ادامه دارد. هر دو تیم مقدس هستند و هوادارانی دارند که عشق‌شان همین تیم‌هاست.

سرمربی نفت مسجدسلیمان همچنین عنوان کرد: نفت تیمی است که به مسجدسلیمان هویت می‌دهد و همه چیز مردم مسجدسلیمان است. این‌که چنین شرایطی را تجربه کند، آزار دهنده‌ است. دوست داشتم که هر دو تیم در شرایط بهتری قرار داشته باشند اما هرچه قسمت باشد، اتفاق میفتد.

او اضافه کرد: داور روز خوبی را پشت سر گذاشت. بازی پر برخوردی بود اما به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم انتقادات از داوران کمتر شود. هر کسی ممکن است اشتباه کند. داوران حداقل‌ها را هم ندارند و امیدوارم در شرایط بهتری بتوانند قضاوت کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار