تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
کد خبر: ۲۴۹۲۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فجر سپاسی شیراز و نفت مسجد سلیمان مساوی شدند
 دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و نفت مسجد سلیمان در مسابقات فوتبال برتر باشگاه‌های ایران با نتیجه مساوی پایان یافت.  

  این بازی که شامگاه دوشنبه و از هفته بیست و ششم این مسابقات در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد هر دو تیم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافتند.

فجری‌ها در غیاب ۶بازیکن مصدوم و محروم با ترکیبی کاملا متفاوت نسبت به دیدارهای گذشته به میدان آمدند تا در یک بازی حساس بتوانند به برتری برسند و وضعیت خود را در جدول سروسامان دهندکه این‌گونه نشد.  

در آن سوی میدان هم شاگردان رضا مهاجری سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان با ارایه یک بازی منطقی و حساب شده به دنبال گرفتن حداقل امتیازبودند و برروی ضد حمله برنامه داشتند که یک بار هم خطرناک ظاهر شدند.

دقیقه ۹ ضربه سنگین عماد میرجوان بازیکن تیم نفت به طور خطرناکی از کنار دروازه تیم فجربه بیرون رفت.

در ادامه نیمه اول تیم فجر بهتر ظاهر شد و آنها سعی داشتند از سمت چپ  با نفوذهای احمد زنده روح به گل برسند.

دقیقه ۱۶ ضربه حسین مهربان بازیکن تیم فجر پس از برخورد به مدافع تیم نفت به بیرون رفت.

فجر سپاسی شیراز و نفت مسجد سلیمان مساوی شدند
دیدار فجر و نفت مسجد سلیمان 

تیر دروازه تیم نفت لرزید

دقیقه ۳۳ احمد زنده روح از روی نقطه کرنر توپ را به روی دروازه ارسال کرد اما تیر افقی دروازه  تیم نفت مانع از فرو پاشی دروازه شد.

تیم میهمان که چشم به ضد حمله داشت در دقیقه ۴۵ مهدی هاشمی یک تنه پیش رفت و فرصتی خوبی برای میرجوان ایجاد کرد اما این بازیکن با عجله توپ را به بالای دروازه فرستاد.

سرانجام نیمه نخست در حالی که تیم میزبان بیشتر توپ و میدان در اختیار داشت و فرصت هایی هم برای گلزنی ایجاد کردند، بدون رد و بدل شدن گلی پایان یافت.

در نیمه دوم هم فجری‌ها که راهی به جز بُردن نداشتند بازی را بهترآغاز کردند اما در ادامه نتوانستند این برتری را حفظ کنند و به نظر می رسید در اواخر بازی هم از نظر بدنی کم آوردند.  

دقیقه ۵۷ خط دفاع نفت دچار اشتباه شد و توپ به علی فاتح مهاجم تیم فجر رسید و او توپ را به روی دروازه فرستاد اما به حسین مهربان بازیکن تیم فجرنرسید و توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹  ضربه سر علیاری بازیکن تیم فجر به طور خطرناکی از روی دروازه تیم نفت به بیرون رفت و یک دققیه بعد هم ایمان صادقی دروازه بان تیم فجر مانع فر وپاشی تیمش شد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۸۴  باز هم ایمان صادقی دروازه بان تیم فجر  منجی تیمش شد و توپ را به کرنرفرستاد.

سرانجام این بازی حساس بدون گل پایان یافت تا تیم میهمان یک امتیاز خوب را از شیرازی ها بگیرد.   

حدود هشت هزار تماشاگر از این بازی دیدن کردند.

میلاد کمندانی از تیم  فجرو  میلاد باقری، میثم نقی زاده، علی محسن زاده و  سید حسن مرادی فراز تیم نفت با دریافت  کارت زرد جریمه شدند

ترکیب تیم فجر

ایمان صادقی، احمدرضا زنده روح، امید منصوری، رضا علیاری، محمد زینالی، عرفان معصومی، علی نبی زاده، میلاد کمندانی، محمد کاظمی، شهرام گودرزی و حسین مهربان ترکیب اولیه تیم فجر را تشکیل می دادند

علی فاتح، حمید نعمتی، فرزان دانا و عرفان افراز  بازیکنان تعویضی تیم فجر بودند.

ترکیب نفت مسجدسلیمان  
علی محسن زاده، علیرضا دغاغله، میر هادی میر جوان، امیر روستایی، میثم نقی زاده، حسن مردای فر، مجید عیدی، مهران امیری، مهدی هاشمی نژاد، میلاد باقری، سید محمد خرم الحسینی هم برای تیم نفت به میدان آمدند.

مصطفی نائیج پور، محمد مهدی احمدی، احمد الجبوری هم بازیکنان تعویضی تیم نفت بودند.

تیم نفت  مسجد سلیمان با ۱۹ امتیاز در رده چهاردهم ایستاد و تیم فجر هم با ۱۷ امتیاز همچنان در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار