تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۲۴۹۱۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نخستین دربی خوزستان در قرن جدید/ جدال نفت و فولاد در گرمای آبادان
  دو تیم صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان فردا از ساعت ۲۱ در ورزشگاه تختی آبادان در مقابل همدیگر قرار خواهند گرفت.

  تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و فولاد خوزستان در شرایطی از هفته بیست و ششم لیگ برتر به دیدار هم می‌روند که یک تیم در میانه جدول و دیگری جزو تیم‌های بالای جدول است.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با هدایت جواد نکونام اکنون جزو تیم‌های مدعی و کسب سهمیه آسیا خود را معرفی کرده با ادامه روند نتایج مطلوب خود در لیگ برتر و تساوی خانگی برابر گل‌گهر سیرجان که بعد از دو سال با حضور هوادارن برگزار شد در حالی به دیدار نفت می‌رود که تیم رقیب در هفته گذشته در برابر میزبان خود پدیده مشهد متوقف شد.

شاگردان نکونام در چند هفته گذشته با کسب نتایج مناسب برابر حریفان، خود را از میانه‌های جدول به بالا رساندند و زنگ خطر را برای سپاهان به صدا درآورد اما برای تداوم روند مطلوب اخیر کار سختی برابر شاگردان منصوریان در آبادان پیش‌رو خواهند داشت زیرا زردپوشان آبادانی نیز به دنبال صعود در جدول هستند.

صنعت‌ نفت آبادان پس از چند نتیجه ضعیف امیدوار است در دربی خوزستان به برتری برسد و سه امتیاز به اندوخته‌های خود اضافه کند تا جای پیکان را در رده هفتم بگیرد و برای رسیدن به این مهم سرشار از انگیزه است.

صنعت‌ نفت آبادان که چند هفته دشوار را پشت سر گذاشت این هفته نیز آزمون بسیار سختی پیش‌رو دارد و باید به مصاف تیم آماده فولاد برود، شاگردان منصوریان که در چهار بازی‌ گذشته نتوانستند برابر حریفان به برتری برسد برابر فولاد بدنبال جبران است تا دل هواداران خود را بار دیگر به دست بیاورد.

تیم فولاد که با صدر نشینی در آسیا نشان داد این تیم از شایستگی بالای برخورد دار است، عزم خود را جدی کرده برای کسب سهمیه و در این 5 هفته باقی مانده به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کند 

تیم صنعت نفت بعد از مدت‌ها هواداران پرشور خودشان را در ورزشگاه خواهند دید که می‌تواند روحیه زرد پوشان آبادان را نیز دو چندان کند. 

تیم صنعت نفت فردا با چهار غایب مقابل فولاد قرار خواهد گرفت، امید حامدی‌فر هافبک میانی تیم صنعت نفت پس از دریافت کارت زرد در دیدار هفته گذشته برابر تیم شهرخودرو مشهد چهار کارته شد و محمود مطلق‌زاده، محمد بختیاری و احمد اهل‌شاخه سه بازیکن دیگر تیم به دلیل مصدومیت شرایط حضور در ترکیب تیم نفت را ندارد و جزو غایبان این دیدار هستند

جنگ اصلی این بازی را می‌توان در خط میانی پیش‌بینی کرد جایی که 2 تیم از هافبک‌های توانمند و تکنیکی بهره می‌برند که هر کدام از این بازیکنان جزو خوب‌های لیگ به شمار می‌روند محمد آبشک و آیاندا پاتوسی در ترکیب فولاد خوزستان روز راحتی برابر طالب ریکانی و امید حامدی‌فر نخواهند داشت.

صنعت‌ نفت آبادان با هشت برد، هشت تساوی و 9 باخت و با 32 امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب نهمین پیروزی این فصل خود است تا در جدول صعود داشته باشد.

در آن سوی میدان نیز قرمزپوشان اهوازی با 10 برد، 9 تساوی و 6 باخت با 39 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند و به دنبال کسب یازدهمین پیروزی فصل هستند تا با لغزش سپاهان در هفته‌های پایانی جای این تیم را در رده سوم جدول بگیرد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار