تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰
کد خبر: ۲۴۹۱۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منصوریان: برای آنالیز فولاد وسواس به خرج دادیم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار برابر فولاد، گفت: بازی سختی مقابل فولاد خواهیم داشت و برای آنالیز این تیم وسواس زیادی به خرج دادیم.
 دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۱ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد. 

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در این دیدار، در حالی میزبان داربی خوزستان است که دیدار رفت دو تیم در اهواز با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.

شاگردان منصوریان در شرایطی میزبان نماینده آسیایی ایران هستند که از اواسط اسفندماه و پس از غلبه خانگی بر پرسپولیس، موفق به کسب پیروزی نشده‌اند.

شهرآورد خوزستان بین تیم‌های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان نخستین دیدار ای است که هواداران آبادانی می توانند پس از بیست و شش ماه برای تشویق تیم خود وارد ورزشگاه شوند و از این حیث این دیدار جذابیت های خاصی خواهد داشت.

سرمربی طلایی‌پوشان در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و به سؤال خبرنگاران پاسخ گفت.

منصوریان گفت: بازی بسیار سخت و حائز اهمیتی برابر فولاد در پیش داریم، در دیدار رفت هم دو تیم یک بازی پایاپایی برابر هم انجام دادند و هر دو تیم تا دقیقه ۹۰ فرصت گلزنی داشتند.

 وی افزود: چون دیدار مقابل پدیده یک روز به تاخیر افتاد فرصت یک روز ریکاوری را از ما گرفت، اما با تمرینات خوب و کار روحی روانی بازیکنان را در شرایط این مسابقه قرار دادیم و آنها هم می دانند که این بازی چقدر مهم و حائز اهمیت است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: با توجه به زمان بازی و حضور تماشاگران فکر می کنم که این بازی در طول ۹۰ دقیقه مصاف جذابی بشود چراکه در آنالیز تیم فولاد بسیار وسواس به خرج دادیم، چون تجربه نشان داده که مقابل این گونه تیم ها باید بسیار باهوش و ریزبینانه عمل کنیم.

منصوریان ادامه داد: بازی با پدیده فرصت های زیادی را از دست دادیم خصوصاً در دقیقه آخر آن دیدار به خاطر همین روی دقایق بازی مقابل فولاد دقت بیشتری خواهیم داشت، امیدوارم هر کسی تلاش بیشتری از خود نشان دهد در این بازی نتیجه لازم را بگیرد.

وی یادآور شد: این سه امتیاز برای ما خیلی مهم است و امیدوارم بتوانیم فولاد را شکست داده و این سه امتیاز را در خانه نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص غایبان احتمالی تیمش در دیدار فردا گفت: امید حامدی فر به دلیل محرومیت و بختیاری به دلیل مصدومیت در بازی فردا حضور نخواهند داشت، وضعیت محمود مطلق زاده نیز برای بازی فردا مشخص نیست اما سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

منصوریان تصمیمات ضد و نقیض مسئولان استان در خصوص پذیرش هواداران در ورزشگاه خاطرنشان کرد: ما تاکنون از نزدیک هواداران خود را ندیدیم و من فکر می‌کنم اگر مجوز حضور آنها داده شود بالغ بر شش هزار هوادار از نزدیک شاهد بازی تیم ما خواهند بود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار