تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۲۴۸۹۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد شدید منصوریان از عملکرد مسئولان شهر آبادان
 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از مسئولان این شهر انتقاد کرد.

 تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر یک مقابل شهرخودرو به تساوی رسید. علیرضا منصوریان، سرمربی صنعت نفت در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: عید فطر را تبریک می گویم، بازی جانداری را شاهد بودیم. چمن خوب و باران بهاری سرعت بازی را بالا برد. نیمه اول خوب نبودیم و حریف بهتر کار کرد. در نیمه دوم برنامه خود را تغییر دادیم، در آن سو حریف هم عقب نشست و باعث شد جلوتر بازی کنیم. قبل از گل اول هم موقعیت خوبی نصیب بیت‌سعید شد که می‌شد گل شود.

او ادامه داد: بازیکن جوان ما، پس از گل تساوی هم می توانست گل برتری ما را به ثمر برساند. رو آوردیم به مالکیت و از بازیکنانم تشکر می‌کنم. در طول هفته تمرینات زیادی داشتیم و می دانید که بازیکنانم به بازی زیر باران هم عادت نداشتند.

منصوریان گفت: بسیار سیدعباسی را دوست داریم و می‌دانیم شرایط سختی را سپری می‌کند. هواداران ما تحمل این نیمه اول بد را نداشتند و وظیفه ما بود که جبران کنیم. داوری هم خوب بود، هم کمک‌ها و هم داور چهارم خیلی خوب مسائل را انتقال می دادند. شاید صحنه‌هایی بود که داور به خاطر چرخش بازی از دست می‌داد اما داور چهارم به خوبی کمک کرد.

سرمربی صنعت نفت ادامه داد: از ۴۳ میلیاردی که قرار بود به ما برسد، ‌۲۵ میلیارد دریافتی داشته‌ایم. تشکر ویژه و درخواست از سعید محمد دارم، مصوبه‌ای داده‌اند که به آبادان رسیده ولی ۱۵ میلیارد از این ۳۰ میلیارد افتاده و کسورات قانونی می خواهند از آن کم کنند که ۱۰، ۱۱ میلیارد است.

منصوریان بیان کرد: این حرف را می توانم بزنم، از مشهد و تایباد تا چالدران سرای من است، قرار نیست اما بین چنین مسئولانی در آبادان زندگی کنم. برخی مسئولان بهانه می‌آورند که با این پول می توانیم خانواده های بی سرپرست را حمایت کنیم. باشد، من دلم نمی‌سوزد اما همین کار را هم نمی‌کنید. ۸ ماه است که از کنار پلیت رد می شوم اما آسفالت را هم حتی از آن دریغ کرده‌اید. به جای سنگ اندازی علیه صنعت نفت توسط برخی زیردستان سعید محمد، برای مردم کار کنید.

او گفت: چرا مسائل این شهر تابه حال درست نشده‌است؟ همه در شهر آبادان زرد هستند و هواداران صنعت نفت هستند. تا وقتی اوضاع تیم درست نشود به بازار ماهی شهر هم سر نمی‌زنم چون رویم نمی شود هواداران را ببینم. برخی افراد هیچ اطلاعی ندارند، هیچ کاری نمی‌کنند تا مشکلات آبادان و صنعت نفت حل شود. بوی سطح شهر، بیکاری و ... را حل کردید؟ فرمایش رهبری را فراموش کرده‌اند؟ مگر تاکید بر مسائل اجتماعی نداشتند؟ عزمی هست که همه می‌خواهند خود را به هیات مدیره صنعت نفت برسانند.

سرمربی صنعت نفت اظهار کرد: یکی زنگ می زند جلسه هفته قبل هیات مدیره ما را وتو می‌کند. این که در حال سوختن است، تیم محبوب مردم آبادان است. اینقدر بازیکن خوب آنجا داریم که حد ندارد. ۸ تا از جوانان تیم را به همراه داشتم. رییس بزرگ ما، سعید محمد دستور داده، در آبادان شخصی می‌گوید چرا به تیم کمک کردید؟ از بی عرضگی شماست که به کشتی گیر و جودوکار کمک نشده‌است. فوتبال پر اهمیت‌تر است و بیزینس سوم جهان است. دشداشه پوشیدم که بگویم من از هم شما مردم عزیز آبادان هستم. رییس باشگاه، نزدیک است که به انواع و اقسام مشکلات روحی گرفتار شود، بس که همه جا سر زد و گفتند پول نیست.

منصوریان در پایان گفت: امیدوارم روزی فوتبال ما به شرایطی برسد که برخی فقیر نباشند و برخی خیلی غنی. از مسئولان شهر گلایه دارم و به آنها می گویم که باید خودتان را درست کنید. ۸ ماه باید دنبال این بندهایی که روی مصوبه سعید محمد گذاشته اند بدویم تا انتهای فصل بعد هم به آن پول نمی‌رسیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار