تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۲۴۸۹۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نکونام به قلعه‌نویی رسید / رونمایی از تاکتیک‌های جدید منصوریان
  تیم های فوتبال فولاد خوزستان و نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر رو در روی حریفان خود قرار می گیرند.

روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال کشور امروز چهارشنبه برگزار می شود که نفت آبادان از ساعت ۱۷:۳۰ در مشهد به مصاف شهر خودرو می رود و فولاد از ساعت ۲۰:۳۰ پذیران شاگردان قلعه نویی است.

شهر خودرو - نفت آبادان

 شاگردان منصوریان که در تعطیلات لیگ تمرینات و بازی های دوستانه خوبی داشتند، به گفته منصوریان قرار است امرورز نسخه جدیدی از تاکتیک‌های‌شان را رونمایی کنند و این نشان می دهد که منصوریان تنها در اندیشه سه امتیاز بازی است. البته اگر چه شهرخودرو در قعر جدول قرار دارد اما اصلا تیم آسانی نیست و بازی خوب این تیم در هفته بیست و چهارم مقابل گل گهر گواه این موضوع است. نفت اگر بتواند با رونمایی از تاکتیک های جدید شهر خودرو از پیش رو بردارد در صورت لغزش پیکان به رده هفتم جدول صعود می کند.

فولاد - گل گهر

شاگردان نکونام پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا و صعود از مرحله گروهی، امشب در یک جدال سخت و دیدنی باید به مصاف تیم گل گهر بروند، تیمی که در نیم فصل اول مغلوب فولاد شده بود. فولاد به گفته نکونام بعد از بازی های آسیایی تیمش نتوانسته تمرین خاصی داشته باشد و تنها ریکاوری کرده اند اما قلعه نویی عنوان کرده تیمش آماده شکست تیم فولاد است. در فصل های اخیر همیشه تقابل فولاد و گل گهر که از مدعیان لیگ نیز بوده اند، حساس و دیدنی بوده است. فولاد که یک رده بالاتر از گل گهر در جایگاه پنجم قرار دارد، در صورت برد در بازی امشب به رده چهارم صعود می کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار