تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۲۴۸۹۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهاجری: خدا به دل مردم مسجدسلیمان نگاه می‌کند
 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: با انگیزه‌ای که بازیکنانم برای ادامه بازی‌ها دارند، قبول کنید که تیم باید در لیگ بماند و می‌ماند و خدا به دل مردم مسجدسلیمان نگاه می‌کند.

 رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجد سلیمان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به نظرم امشب در حضور هواداران که انرژی مثبتی نشان دادند نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم. خیلی تلاش کردیم و این تلاش مقابل تراکتور که سابقه قهرمانی و حضور در آسیا را دارد و پرطرفدارترین تیم آسیا است، قابل ستایش است. باید همه جوره به تراکتور احترام گذاشت.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازیکنانم از نظر فنی آن‌قدر خوب کار کردند که به نظر من بیکارترین بازیکن زمین دروازه‌بان ما بود و تراکتور بدون موقعیت به ما گل زد و ما چندین موقعیت گلزنی داشتیم. تیم ما نیاز به خودباوری دارد. یکسری بازیکنان مثل جبوری و میری از شرایط بازی دور هستند و باید بیش‌تر تلاش کنند.

وی ادامه داد: نیمه دوم بازی را خوب جلو بردیم و صاحب موقعیت شدیم و حتی به گل هم رسیدیم. مقابل تماشاگران سر تعظیم فرود می‌آورم. به هر حال با انگیزه‌ای که بازیکنانم برای ادامه بازی‌ها دارند، قبول کنید که تیم باید در لیگ بماند و می‌ماند و خدا به دل مردم مسجدسلیمان نگاه می‌کند.

مهاجری گفت: به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در ادامه نیز موفق باشند. شاید از دید من آن پنالتی به سود تراکتور درست نبود اما شاید از نگاه داور درست باشد. در هر صورت امیدوارم تیم نفت در ادامه دل هواداران عاشق خود را شاد کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار