تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۲۴۸۹۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیدعباسی: فشاری روی بازیکنانم نیست
 سرمربی شهرخودرو می‌گوید دیدار با صنعت نفت برای تیمش اهمیت زیادی دارد اما این باعث نمی‌شود تا فشاری روی بازیکنان این تیم باشد.

 داوود سیدعباسی، سرمربی شهرخودرو عصر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی ما برابر صنعت نفت آبادان بازی زیبایی از آب در خواهد آمد. این تیم دنبال فوتبال بازی کردن است و سعی می‌کند فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد و بازیکنانی دارد که در لحظه می‌توانند سرنوشت بازی را تغییر دهند. مربی این تیم یعنی علیرضا منصوریان کسی است که به نمایش فوتبال زیبا علاقه زیادی دارد.

او ادامه داد: فکر می‌کنم دیدار ما با صنعت نفت بازی زیبایی از آب در بیاید. با توجه به شرایط خاص ما در جدول، نگاه ویژه‌ای به این بازی داریم اما هیچ فشاری روی بازیکنان ما نیست. این دیدار برای ما اهمیت زیادی دارد و بازیکنان ما در همه بازی‌ها با تمام توان بازی می‌کنند و به آن‌ها اطمینان کامل داریم.

سیدعباسی درباره به تعویق افتادن این دیدار گفت: صنعت نفت نتوانست پروازی پیدا کند که به مشهد بیاید و این مشکلات طبیعی است. تنها دغدغه ما بازگشت به تهران و بازی بعدی بود که فکر می‌کنم این مشکل هم در حال رفع شدن است. دیروز(دوشنبه) به دلیل باران تمرین خوبی نداشتیم اما امروز خوب تمرین کردیم و فکر می‌کنم بتوانیم مقابل صنعت نفت نمایش قابل قبولی را ارائه کنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار