تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۲۴۸۸۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرگوسن هم نمی‌تواند نفت‌مسجدسلیمان را نجات دهد!

  یک پیشکسوت فوتبال معتقد است که نفت مسجدسلیمان کار سختی برای بقا در لیگ برتر دارد.

حسن سالمی در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با هدایت رضا مهاجری اظهار کرد: نفت مسجدسلیمان در سراشیبی قرار دارد و به نظر من نه تنها مهاجری بلکه فرگوسن هم نمی‌تواند این تیم را نجات دهد، هرچند امیدوارم این تیم سقوط نکند.

وی ادامه داد: البته آقای مهاجری با توجه به کار در تیم‌های دیگر شایستگی‌های خود را نشان داده است اما مسئولان باشگاه نفت مسجدسلیمان خودشان به خودشان ظلم کرده‌اند و با انتخاب‌های نادرست برای هدایت این تیم و تغییرات مکرر در رأس کادر فنی مشکلاتی را ایجاد کردند که امیدوارم با این همه تغییر مدیریت باشگاه تاکتیکی برای رسیدن به موفقیت داشته باشد.

این پیشکسوت ادامه داد: اینکه یک باشگاه در طول یک فصل چند سرمربی عوض می‌کند ضعف مدیریت را نشان می‌دهد اما غافل از اینکه بازیکن است که می‌تواند روند یک تیم را تغییر دهد و باشگاه نفت مسجدسلیمان اگر به جای این همه تغییر در رأس کادر فنی اقدام به خرید بازیکنان باکیفیت می‌کرد اکنون چنین شرایطی را نداشت.

وی بیان کرد: نفت مسجدسلیمان چهار، پنج مهره اصلی که بتواند گلیمش را از آب بیرون بکشد در اختیار ندارد اما امیدوارم در ادامه بازی‌های باقی‌مانده این تیم حداقل در بازی‌های خانگی بتواند با کسب نتایج لازم خود را بالا بکشاند و محکوم به سقوط نباشد.

سالمی خاطرنشان کرد: امیدوارم تعطیلی لیگ به مهاجری برای پیاده کردن برنامه‌هایش کمک کرده باشد زیرا به نظرم این تعطیلات فرصت مناسبی برای بازسازی نفت مسجدسلیمان بود.

وی در ادامه نیز در خصوص تیم فوتبال نفت آبادان گفت: این تیم می‌تواند خود را در میانه‌های جدول حفظ کند. نفت اگرچه بالا و پایین زیاد داشته اما با بردهای خوبی که به دست آورده است اکنون توانسته خود را در میانه‌های جدول نگه دارد و خدا را شکر دیگر دغدغه سقوط ندارد. نفت حتی می‌تواند به رده‌های بالاتر هم صعود کند و شناخت خوب منصوریان از تیمش می‌تواند به موفقیت نفت کمک کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار