تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۲۴۸۷۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش پیشکسوت خوزستان به بالا رفتن مدیرفنی تیم ایذه از فنس‌های ورزشگاه!
  مدیرعامل سابق باشگاه استقلال خوزستان بعد از انتشار تصویر بالا رفتن مدیر فنی تیم پولاد اکسین ایذه از فنس های ورزشگاه شهدای ماهشهر در حاشیه برگزاری مراسم فینال مسابقات قهرمانی لیگ برتر فوتبال خوزستان به دلیل ممانعت نیروهای حراست ورزشگاه، گفت: بی اعتنایی و نادیده گرفتن یک چهره زحمتکش فوتبال خوزستان نمی تواند توجیهی داشته باشد.

صفرعلی جمالپور اظهارکرد: مسوولان فوتبال خوزستان باید بدانند تنها راه بهبود وضعیت اخلاقی فوتبال احترام  به پیشکسوتان  است.

وی افزود: متاسفانه ورزش  از لحاظ اخلاقی شرایط بسیار سختی را پشت سرمی‌گذارند و باید همه به کمک هم این معضل در ورزش را حل کنند.

این پیشکسوت تاکید کرد: چرا باید جایگاه خاک خورده های ورزش خوزستان این گونه باشد که برای ورود به میدان باید از فنس بالا برود و این اوج بی توجهی به پیشکسوت فوتبال را می رساند. این صحنه های زشت برای نسل آینده بد آموزی است و بی اعتنایی و نادیده گرفتن یک چهره زحمتکش فوتبال خوزستان نمی تواند توجیهی داشته باشد.

وی گفت: با وزن سنگینی که احمدپور (مدیر فنی تیم پولاد اکسین ایذه) دارد خدا ناکرده اگر برای این مربی و پیشکسوت فوتبال خوزستان اتفاقی می افتاد چه کسی جوابگو بود؟ این هم احترام به مربی و پیشکسوت در ورزش خوزستان و حالا خودتان قضاوت کنید.  به هر حال امروز باید دست به  دست هم داد و بستری فراهم کرد تا پیشکسوتان بار دیگر در میادین ورزشی حاضر شوند و تجربیات گرانبهای خود را به نسل امروز انتقال دهند ولی باشگاه‌ها و هیات‌های ورزشی تا چه اندازه از ایده‌ها و نظریات کارشناسانه پیشکسوتان اصیل و تحصیل کرده استفاده می کنند؟

جمال‌پور در خصوص اینکه برخی معتقدند بازیکنان امروز کمتر به پیشکسوتان فوتبال احترام می گذارند نیز عنوان کرد: بازیکنان ما تصور می‌کنند به دلیل شرایطی که دارند با انسان‌های عادی تفاوت دارند و همین موضوع باعث مشکلات اخیر در فوتبال شده است.

وی تصریح کرد: عدم فرهنگ‌سازی بازیکنان در سنین پایین موجب بروز این مشکلات در ورزش‌های مختلف شده است. مربیان پایه به جای پرداختن به مسائل فنی باید زمان زیادی را بر روی مسائل اخلاقی بازیکنان بگذارند زیرا شخصیت آنها در سنین نوجوانی شکل می‌گیرد.

این پیشکسوت با اشاره به برخوردهای بازیکنان لیگ‌برتری در میادین ورزشی نیز گفت: این گونه برخورد بازیکنان با یکدیگر می‌تواند در روحیات نوجوانان و جوانان طرفدار تاثیر منفی بگذارد زیرا آن‌ها از الگوهای خود در میادین ورزشی به شدت تاثیرپذیر هستند.

وی افزود: مشاهده این گونه برخوردها از سوی بازیکنانی که احساس بزرگی در این ورزش می‌کنند مایه تاسف است، زیرا این بازیکنان موجبات سرخوردگی هواداران فوتبال را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار