تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۲۴۸۵۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشاركت فعال آتش‌نشانان شركت كارون در مهار آتش سوزی انبار گازوییل

آتش‌نشانان شركت بهره‌برداري نفت و گاز كارون در راستاي عمل به مسئوليت هاي اجتماعي، در عمليات مهار آتش سوزی کارگاه و انبار روغن و گازوییل واقع در بلوار پاسداران اهواز مشاركتی فعال داشتند.
 به گزارش خوزنیوز و به نقل از  روابط عمومي، رئيس اداره بهداشت، ايمني و محيط زيست شركت بهره‌برداري نفت و گاز كارون گفت: 5 آتش‌نشان اين شركت به همراه یک دستگاه خودروی آتش‌نشاني و یکدستگاه تانكر آب در عمليات اطفاء حريق يك کارگاه و انبار روغن و گازوییل در بلوار پاسداران اهواز مشاركت داشتند.

سعید جهانی گفت: در اين عمليات 8000 هزار ليتر آب و 2 هزار ليتر فوم مورد استفاده قرار گرفت و يك دستگاه تانكر آبرسان از واحد عمليات پشتيباني ترابري نيز به محل اعزام و بصورت آماده باش مستقر گرديد، و عمليات اطفاء با موفقيت و بدون آسيب هاي جاني پايان گرفت.

وي گفت: اين کارگاه و انبار روغن و گازوییل كه در بلوار پاسداران و قبل از پمپ بنزین کوی فرهنگیان اهواز قرار دارد، روز پنجشنبه اول اردیبهشت طعمه حريق شد كه به درخواست سازمان آتش نشاني کلانشهر اهواز، آتش‌نشانان شركت كارون نیز در عمليات اطفاء همكاري موثری داشتند.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون دارای 2 ایستگاه آتش نشانی در شهر اهواز است که علاوه بر وظیفه ذاتی خود که ارائه خدمات ایمنی و آتش نشانی به تأسیسات نفت و گاز، ادارات و اماکن سازمانی است، در مواقع لزوم و در حوادث شهری نیز شرکت نموده و به شهروندان نیز خدمات لازم را عرضه می نماید.

:
:
:
آخرین اخبار