تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۲۴۸۱۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی و دانلود معرفی فیلم های 2022


با گذشت 4 ماه و نیم از سال جدید یعنی 2022 فیلم های زیادی اکران شده است و در این زمینه رسانه هایی که زودتر اقدام به اطلاع رسانی می کنند موفق ترند.

فرا رسیدن سال 2022 میلادی برای بینندگان و سازندگان نوید روزهای درخشان بوده است زیرا که سینماها باز و گیشه ها پر رونق شده اند و تعداد زیادی از بهترین فیلم های 2022 نیز در این مدت اکران و مخاطبان نیز اقدام به نقد آنها کرده اند. رسانه کاران مووی در این مدت بصورت کامل فیلم های 2022 را قرار داده و با پوشش کامل اطلاع رسانی در مورد آنها و اقدام به قراردادن تریلر آنها می کند، همچنین زیرنویس فیلم ها بصورت چسبیده ارائه می شود و دوبله فارسی فیلم و سریال های 2022 هم در سریع ترین زمان بصورت اختصاصی انجام می گیرد.

معرفی فیلم های 2022

1- دانلود فیلم پاچینکو

پاچینکو (Pachinko) یک مجموعه درام و تاریخی محصول کشور کره جنوبی به کارگردانی جاستین چون و کوگونادا و نویسندگی سو هیو است که فصل اول آن در قالب 8 قسمت در سال 2022 میلادی توسط کمپانی Media Res تولید و منتشر شد؛ بازیگرانی چون لی مین-هو، کیم مین ها، یون یو-جونگ ، جین ها، سوجی آرای، کاهو مینامی، جیمی سیمپسون، استیو سانگ-هیون نو در آن بازی می کنند؛ همچنین پخش این سریال از تاریخ 25 مارس سال 2022 میلادی از شبکه‌‌ +Apple TV در کره جنوبی، آمریکا و سایر کشورها آغاز می‌شود و تا 29 آوریل نیز ادامه پیدا خواهد کرد؛ جالب است بدانید سریال پاچینکو براساس رمانی به همین نام نوشته مین جین لی در سال 2017، ساخته شده است؛ این رمان به دلیل بیان زیبا، آشکار نژادپرستی‌های اساسی، تعصب و نشان دادن روابط احساسی با صمیمیت و جذابیتی خاص، بسیار مورد تقدیر قرار گرفت؛ این مجموعه امیدها و آرزوهای چهار نسل از یک خانواده مهاجر کره‌ای که با یک داستان عاشقانه ممنوعه آغاز می‌شود را به تصویر کشیده است که در تلاشی تسلیم‌ناپذیر برای بقا و رشد، وطن خود را ترک می‌کنند؛ داستان سریال پاچینکو از سال 1883 تا اواخر قرن اخیر روایت خواهد شد؛ هرچند موضوع اصلی رمان در سال‌های 1910 تا 1989 رخ می‌دهد؛ پاچینکو امید و رویاهای یک خانواده‌ی مهاجر کره‌ای را در چهار نسل به تصویر می‌ کشد که در تلاش برای بقا وطن خود را ترک می کنند.

2- دانلود فیلم بون

فیلم بون (Boon) یک فیلم اکشن، جنایی، درام، معمایی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی درک پریسلی است که توسط کمپانی Muscular Puppy تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز درک پریسلی و نیل مک دونا به صورت مشترک به رشته تحریر درآورده و از بازیگران آن میتوان به؛ نیل مک دونا، تامی فلانگان، کریستینا اوچوآ، جیسون اسکات لی، جیمز مادیو، گابریل کارتریس، کریستین سیدل، دمتریوس گروس اشاره کرد؛ همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ 1 آوریل سال 2022 میلادی توسط Cinedigm Entertainment Group در آمریکا و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید؛ جالب است بدانید فیلم بون پس از پخش با بازخوردهای مثبت بسیار زیادی از سوی منتقدین و مخاطبان روبرو شد و اغلب بازی خوب بازیگران، سکانس‌ های اکشن، موسیقی متن، کارگردانی و همچنین داستان فیلم را تحسین کردند. آرشیو بزرگی از فیلم های جدید در بخش دانلود فیلم 2022 کاران مووی قرار دارد.

3- دانلود فیلم مرگ بر روی نیل

مرگ بر روی نیل (Death on the Nile) یک فیلم جنایی به کارگردانی کنت برانا و نوشته مایکل گرین است. این فیلم براساس رمان مرگ بر روی نیل نوشته آگاتا کریستی در سال ۱۹۳۷ ساخته شده‌ است؛ در این فیلم کنت برانا نقش کارآگاه هرکول پوآرو را بر عهده دارد، که در ادامه ایفای نقش او در فیلم قتل در قطار سریع‌ السیر شرق می‌ آید؛ عکاسی اولیه در سپتامبر ۲۰۱۹ آغاز شد و فیلمبرداری در لانگکراس استودیوز در انگلستان و مصر انجام شد و کار در دسامبر به اتمام رسید. مرگ بر روی نیل از ۹ فوریه ۲۰۲۲ توسط استودیوی قرن بیستم در ایالات متحده به اکران درآمد. این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، آن‌ها آن را پایین‌تر از اقتباس‌های قبلی می‌دانستند اما از سبک قدیمی آن استقبال می‌کردند؛ این فیلم بیش از ۱۳۴ میلیون دلار در مقابل بودجه تولید ۹۰ میلیون دلاری فروش داشته‌است و تبدیل به یک ناامیدی باکس آفیس شده و در حال حاضر هشتمین فیلم پروفروش سال ۲۰۲۲ است. با این وجود، یک دنباله در حال توسعه است


4- دانلود فیلم موربیوس

موربیوس (Morbius) یک فیلم ابرقهرمانی، اکشن، ترسناک، ماجراجویی، درام، علمی تخیلی و هیجان انگیز محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی دنیل اسپینوزا است که توسط دو کمپانی Columbia Pictures و Marvel Entertainment تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز مت سازاما و بورک شارپلس براساس شخصیت مارول کامیکس به نام موربیوس نوشتته و بازیگرانی چون جرد لتو، مایکل کیتون، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، ال مادریگال، تایریس گیبسون در آن به ایفای نقش پرداخته‌ اند؛ این فیلم اولین بار در تاریخ 1 آوریل سال 2022 میلادی توسط کمپانی Columbia Pictures در سینماهای کشور آمریکا اکران می‌شود؛ بد نیست بدانید فیلم موربیوس سومین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی از شرکت سونی محسوب می‌شود؛ این فیلم درباره دکتر موربیوس است که در پی تلاش برای درمان خود از یک بیماری خونی نادر تبدیل به یک خون‌آشام می‌ شود. شما میتوانید برای دانلود فیلم موربیوس 2022 روی عنوان آن کلیک کنید.

:
:
:
آخرین اخبار