تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۲۴۵۷۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشكیل جلسه عملیات شركت نفت و گاز گچساران در تاسیسات پازنان ۲
 

جلسه عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به پاس ارج نهادن به خدمات ارزنده مرحوم مهندس ساسان احمدی در تاسیسات پازنان ۲ تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه که در سالن کنفرانس مجتمع خدماتی شهید عبدالعلی عمله دره‌شوری پازنان۲ برگزار شد کارشناسان واحدهای مختلف عملیاتی ضمن ارائه گزارش، مسائل و مشکلات مربوط با تولید و نیروی انسانی را مطرح و در این زمینه به بحث و گفتگو پرداختند.

مهندس مهرداد کاهکش مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و مدیران این شرکت همچنین ضمن بازدید از واحدهای عملیاتی NGL900، بهره‌برداری، نمکزدایی و منطقه تفکیک، با کارکنان این تاسیسات دیدار و گفتگو کردند.

کاهکش در این دیدار به نقش راهبردی کارکنان در تولید صیانتی و حفظ و نگهداری تاسیسات اشاره نمود و گفت: منابع انسانی مهمترین سرمایه صنعت نفت است که نقش کلیدی در دستیابی به اهداف سازمان را بر عهده دارد.

وی از تلاش جهادگران نفت و گاز گچساران در تأسیسات پازنان ۲ قدردانی کرد و عنوان نمود: هدف ما از این بازدیدها آشنایی بیشتر با همکاران و قرار گرفتن در روند فعالیت‌ها و چالش‌های پیش رو است تا با ارائه راهکارهای رفع موانع فرا رو با تلاش مضاعف در مسیر توسعه، گام‌های اساسی برداریم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و هیئت همراه همچنین در مراسم بزرگداشتی که توسط همکاران مرحوم ساسان احمدی به صورت خودجوش در واحد تعمیرات برگزارشده بود شرکت کردند تا یاد و خاطره آن مرحوم را گرامی بدارند.

شایان ذکر است مرحوم مهندس ساسان احمدی رئیس ابزار دقیق بخش ۶(سیاهمکان) و یکی از پرسنل خدوم شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران هفته پیش درگذشت.

:
:
:
آخرین اخبار