تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۲۴۵۱۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معرفی و رزرو هتل مدینه الرضا مشهد هتل پنج ستاره لوکس

هتل مدینه الرضا مشهد یکی از بهترین هتل های مشهد است از نظر موقعیت مکانی برای زائران حرم مطهر رضوی که قصد زیارت بدون دغدغه بابت حمل و نقل و جای پارک ماشین داردند . هتل مدینه الرضا در 18 طبقه و با 288 واحد اقامتی در سال 1392 ساخته شد که با پیاده روی کمتر از 5 دقیقه ای نسبت به حرم مطهردارد که سفری لذت بخش را برای شما به ارمغان میاورد. واحد های این هتل با امکانات و چینش و کیفیت خوب اتاق ها رضایت میهمانان خود را جلب کرده است و اماده میزبانی از شما بزرگواران است. این هتل در کنار اتاق های با کیفیت امکاناتیتفریحی نظیر مجموعه آبی که شامل استخر و جکوزی و... دارد که لذت اقامت را دو چندان میکند. همچنین رستوران و کافی شاپ هتل با سرو انواع غذا و نوشیدنی های گرم و سرد شما را از بیرون رفتن از هتل بی نیاز میکند .هتل مدینه الرضا مشهد اماده خدمت رسانی و پذیرایی از میهمانان با کادری مجرب و اموزش دیده میباشد.

هتل هما ۱ مشهد یکی از بهترین و قدیمی ترین هتل های پنج ستاره مشهد است که در سال ۱۳۵۲ با ۱۳۵ واحد اقامتی در خیابان احمد آباد افتتاح شد . همچنین این هتل دسترسی خیلی خوب و راحت به ایستگاه مترو دارد که موجب آسوده خاطری برای رفتن به سایر نقاط شهر از جمله حرم مطهر رضوی و مراکز خرید مشهد میشود .

این هتل واحد های با کیفیتی با چیدمانی زیبا و شیک دارد که امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، یخچال ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت ، مبلمان ، صندوق امانات و حمام اختصاصی می‌باشد که این اتاق ها در ظرفیت های ۱ تا ۳ خوابه و سوئیت های کانکت هتل با ظرفیت ۴ تخته مهیا می‌باشد و همچنین این هتل اقامتی لوکس را در آپارتمان های ۴ تا ۶ نفره به شما ارائه میدهد که خارج از ساختمان ها و در محوطه باغ قرار گرفته است .

این هتل دارای رستوران و فضای پذیرایی مجلل دارد که آماده پذیرایی و برگزاری مراسم ها و میهمانی های شما بزرگواران است. همچنین میتوانید از صرف غذا در فضای باز باغ لذت ببرید . همچنین در هتل چایخانه سنتی تعبیه شده که میتوانید غذا و نوشیدنی مد نظرتان را سفارش دهید و از اقامتتان در هتل هما لذت ببرید.

از سایر امکانات هتل میتوان به مجموعه آبی هتل که شامل استخر و سونا ، جکوزی میشود اشاره کرد و همچنین سالن بدنسازی ، پیست دوچرخه سواری و پیاده روی ، پارک مخصوص بازی کودکان و در آخر سالن همایش ها و کنفرانس ها برای میزبانی از میهمانان شما و برگزاری همایش ها و مراسمات و همچنین سرویس رفت و برگشت به حرم مطهر هم از دیگر خدمات این هتل می باشد .

هتل هما ۱ مشهد آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد.

هتل پارسیس مشهد یکی از هتل های پنج ستاره خوب و نوساز مشهد است که در خیابان وحدت واقع شده که بخاطر این مسافت خوب تا حرم و بازار های اطراف ان گزینه خوبی برای اقامت محسوب میشود . هتل پارسیس در سال 1395 با 17 طبقه و 112 واحد اقامتی ساخته شد که نشان دهنده نوساز بودن هتل و مناسب بودن امکانات رفاهی و امکانات داخل اتاق ها نیز هست . هتل پارسیس با تیم پذیرایی حرفه ای با ارائه وعده های غذایی و میان وعده ها در کافی شاپ و رستوران خود اقامتی لذت بخش را برای شما رقم خواهد زد. و در اخر این هتل گزینه ای مناسب برای اقامتی ارام در هتل نوساز برای شما میهمانان عزیز می باشد . هتل پارسیس اماده میزبانی از شما میهمانان با کادری مجرب و اموزش دیده میباشد.

هتل شارستان مشهد یکی از هتل های خوب و باکیفیت نزدیک به حرم است که در سال ۱۳۹۱ با ظرفیت ۲۴۵ نفری و در ۵ طبقه افتتاح شد . همچنین این هتل دسترسی خیلی خوب و راحت به بازار رضا و به حرم مطهردارد که موجب آسوده خاطری برای زیارت میشود .

این هتل واحد های با کیفیتی با چیدمانی زیبا و شیک دارد که امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، یخچال ، تلویزیون ، اینترنت پرسرعت ، مبلمان ، و حمام اختصاصی می‌باشد که این اتاق ها در ظرفیت های ۱ تا ۵ تخته مهیا می‌باشد که برای خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب میباشد .

این هتل دارای رستوران و فضای پذیرایی مجلل و حرفه ای دارد که آماده پذیرایی و برگزاری مراسم ها و میهمانی های شما بزرگواران است و همچنین کافی شاپ در هتل وجود دارد که میتوانید انواع نوشیدنی گرم و سرد را سرو کنید .

هتل شارستان مشهد آماده خدمت رسانی و پذیرایی از شما میهمانان و زائران گرامی با کادری مجرب و آموزش دیده می باشد.

هتل اطلس مشهد یکی از نزدیکترین هتل های مشهد به حرم مطهر می باشد که کمتر از 2 دقیقه پیاده تا ورودی باب الرضا حرم مطهر فاصله دارد. هتل اطلس مشهد یکی از بهترین هتل های سه ستاره مشهد مقدس می باشد.

:
:
:
آخرین اخبار