تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۲۴۳۶۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در صنعت نفت به دنبال توجه به بخش داخلی هستیم


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر توسعه همکاری بیش از پیش میان این شرکت و جهاد دانشگاهی تاکید کرد و گفت: در صنعت نفت به دنبال آن هستیم تا به بخش داخل توجه کنیم.

 به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، مهندس علیرضا دانشی روز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه در نشست مشترک میان مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و جهاد دانشگاهی که با حضور روسا، معاونان و جمعی از مسئولان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و جهاد دانشگاهی برگزار شد، از همکاری میان این مجموعه در زمینه پروژه‌های پژوهشی و تولید مته های حفاری تقدیر و ابراز امیدواری کرد که در ارتباط با ساخت دکل‌های نفتی توسط جهاد دانشگاهی موفق عمل شود.

 وی افزود: ظرفیت های ویژه‌ای در کشور ایجاد شده است که می‌توان برنامه‌ریزی منسجمی برای رشد این ظرفیت‌ها و همچنین بومی‌سازی قطعات داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: برای ارتقای وضعیت و بهبود فرآیندها در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از پیشنهادهای جدید در حوزه‌های مختلف استقبال می‌کنیم.

دانشی ادامه داد: در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به دنبال آن هستیم تا به بخش داخلی توجه کنیم اما سرعت بخش داخلی و کار آن‌ها بسیار برای ما مهم است و امیدواریم در این زمینه شاهد عملکرد مطلوب صنایع داخلی کشور باشیم.

 در این نشست همچنین حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی ضمن ارائه آخرین اقدامات این مجموعه در بحث صنعت نفت و ساخت مته‌های حفاری و دکل های نفتی گفت: روند بسیار رو به جلو و همراه با پیشرفتی در حوزه صنعت نفت در جهاد دانشگاهی وجود دارد.

وی افزود: جهاد دانشگاهی بسیار علاقه مند است تا با شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به عنوان یک مجموعه مرجع در صنعت نفت ایران همکاری داشته باشد و این همکاری ها را در سطوح مختلف ادامه دهد.

 رئیس جهاد دانشگاهی عنوان کرد: فناوری‌های بسیار زیادی برای صنعت نفت در حوزه‌های مختلف از جمله برق، الکترونیک، مکانیک، شیمیایی در جهاد تولید شده است. علاقه مند هستیم با توجه به مرجعیت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب فعالیت‌های جهاد دانشگاهی با این شرکت توسعه یابد.

:
:
:
آخرین اخبار