تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۲۴۱۸۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار: آبادان برای توسعه نیاز به نگاه نو و ویژه دارد
 سرپرست فرمانداری ویژه آبادان گفت: این شهرستان برای توسعه و رفع مشکلات در تمامی زمینه‌ها نیاز به نگاه ویژه دولت دارد.

 احسان عباسپور پنجشنبه شب در نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت با مدیران واحدهای صنعتی در فرمانداری آبادان افزود: نگاه توسعه محور به آبادان مناسب با مشکلات آن نیست و دولت باید نگاه ویژه‌تری به این شهر بخصوص در حوزه اقتصاد داشته باشد.

وی اظهار داشت: آبادان دین خود را به نظام و اسلام ادا کرده و اکنون زمان ادای دین دولت به این شهر مهم اقتصادی در نوار مرزی است.

سرپرست فرمانداری آبادان گفت: مراودات تجاری و ارتباطات اقتصادی آبادان زبانزد فعالان اقتصادی کشور و خاورمیانه بوده و با وجود نیروی توانمند این منطقه می تواند به قطب اقتصادی در تمامی زمینه‌ها تبدیل شود.

عباسپور بهبود اقتصاد آبادان را نیازمند نگاه ویژه دانست و بیان کرد: ظرفیت‌های بزرگی مانند فرودگاه، بنادر سه گانه در آبادان، اروندکنار و چوئبده، کشاورزی و صنعت در این شهر وجود دارد که بر اقتصاد کشور نیز تاثیرگذار هستند.

وی اظهار داشت:بهبود اشتغال و رونق اقتصادی در آبادان می‌تواند امنیت بیشتری در منطقه رقم بزند و با تامین امنیت در این شهر قطعا امنیت استان خوزستان و کشور ایجاد خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه آبادان توسعه این شهرستان را نیازمند نگاه بنیادین مدیران دانست و افزود: با توجه به اینکه در شهرهای دیگر اقدامات خوبی انجام شده و به رشد قابل توجهی رسیده اند، انتظار می رود این رشد در آبادان هم اتفاق بیفتد.

وزیر صمت پنجشنبه در سفری ۲ روزه برای بازدید از پروژه ها و طرح های صنعتی به خوزستان سفر کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار