تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۴۱۷۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تصفیه خانه جدید برای تامین آب شرب اهواز و شهرستان کارون احداث می شود
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: تصفیه خانه بزرگی برای شهر اهواز احداث خواهد شد که با احداث آن آب شرب شهرستان کارون نیز تامین می شود.
  کرمی نژاد گفت: امروز با همراهی معاون عمرانی استاندار بازدیدی از بخش‌هایی از فاضلاب کوت عبدالله و  تصفیه خانه کارون و اقداماتی که در خصوص کیفیت و کمیت آب باید انجام شود، صورت پذیرفت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان  می‌گوید: یک پیش ته نشینی در سال‌های قبل در بحث آب انجام شده که غیر قابل استفاده بوده و باید تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شود که دوباره وارد مدار شود، چون در کیفیت کار موثر است.

این مقام مسئول گفت: در کمیت آب هم به دنبال احداث تصفیه خانه ۸ تا ۱۰ هزار متر مکعبی برای کلانشهر اهواز در کوت امیر هستیم که با احداث این تصفیه خانه آب شهرستان کارون بطور کامل نیز تامین خواهد شد.

به گفته کرمی نژاد ۶ دستگاه فیلتر شنی نیز در تصفیه خانه بکار گرفته می‌شود تا دهه فجر در مدار بهره برداری قرار بگیرد. اکنون آب شهرستان کارون را یک تصفیه خانه تامین می‌کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان  می‌گوید: در بحث فاضلاب نیز اقدامات خوبی انجام شده و کار فاضلاب شهرستان کارون تحویل قرارگاه داده شده و تاکنون حدود ۱۴ کیلومتر کار انجام  و ۸ کیلومتر کار جدید به قرار گاه ارائه شده  و خیابان امام رضا که خیابان اصلی شهر کوت عبدالله است تنها ۱۰ متر دیگر کار دارد.

این مقام مسئول گفت: امسال  اوضاع آبگرفتگی نسبت به پارسال مطلوب‌تر است.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار