تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۴۱۷۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
«محمود فکری» در یک قدمی نیمکت مسجدسلیمان
محمود فکری، دوباره به عنوان جدی‌ترین گزینه تصدی نیمکت نفت مسجدسلیمان، مورد توجه مدیران این باشگاه خوزستانی لیگ برتر قرار گرفته است.
«محمود فکری» در یک قدمی نیمکت مسجدسلیمان

پس از جدایی قطعی فراز کمالوند از نفت مسجدسلیمان و پایان همکاری این مربی با زردپوشان دیار نفتون، نام چند مربی برای هدایت این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور روی میز مدیران باشگاه نفت قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد گزینه اصلی مسجدسلیمانی‌ها برای حضور بر روی نیمکت این تیم، محمود فکری است که پیش از این نتایج خوبی را با این باشگاه خوزستانی کسب کرده و آشنایی مناسبی با این شهر و این تیم دارد. 

فکری در ابتدای لیگ با توجه به بندهایی که در قرارداد وی مبنی بر برکناری در صورت تحمل با سه باخت متوالی، ترجیح داده بود که قرارداد خود را با تیم نفت مسجدسلیمان رسمی نکرده و از هدایت این تیم صرف نظر کند.

بر همین اساس، فکری که در ابتدای فصل هم به‌عنوان سرمربی با باشگاه نفت مسجدسلیمان قرارداد امضا کرد، طی ساعات آینده به عنوان سرمربی این تیم معرفی خواهد شد.

در صورتی که روند مذاکرات باشگاه نفت مسجدسلیمان با محمود فکری به‌خوبی پیش رود او تا ساعاتی دیگر به عنوان سرمربی جدید این تیم اعلام خواهد شد. فکری پیش از این در سه برهه زمانی، هدایت نفت مسجدسلیمان را بر عهده داشته است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار