تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۲۴۱۷۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرکز منتخب نمونه گیری کرونا در شرق اهواز راه اندازی شد
  رییس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: مرکز منتخب نمونه گیری (تست کرونا) در حوزه شرق اهواز با همت و همکاری گروه جهادی شهید علی کمایی و پرسنل مرکز بهداشت راه اندازی شد.

امراله مردانی اظهار داشت:  این مرکز همه روزه از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر در منطقه کوی ملت فاز چهار، جنب مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) آماده خدمت رسانی به مردم است.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۱۵۰ نفر به مراکز منتخب نمونه گیری این منطقه مراجعه می کنند گفت: با توجه به نبود مرکز نمونه گیری در مناطق کوروش و زیتون بنا داریم یک مرکز دیگر در منطقه زیتون راه اندازی کنیم.

وی با اشاره به فعالیت سه مرکز نمونه گیری در شرق اهواز افزود: وقتی یک سویه جدید وارد می شود ابتدا میزان مراجعه به مراکز نمونه گیری افزایش می یابد و به دنبال آن میزان مراجعه سرپایی و بستری ها بیشتر می شود.

مردانی گفت: با افزایش مراکز نمونه گیری، احتمال افزایش مراجعه افراد برای نمونه گیری و تست کرونا وجود دارد.
وی افزود: تاکنون ۹۴.۵ درصد افراد بالای ۱۲ سال در حوزه شرق اهواز یک دُز واکسن، ۷۸ درصد ۲ دُز و ۲۱ درصد سه دُز واکسن را تزریق کرده اند.

با توجه به شیوع سویه اُمیکرون در کشور و استان خوزستان بهترین راه برای مقابله با این ویروس، انجام سه نوبت واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

تمام شهرهای خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

تاکنون بیش از ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار