تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۲۴۱۵۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد
آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی رایگان ویژه پیش‌دبستانی‌ها در خوزستان
 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی رایگان ویژه پیش‌دبستانی‌ها برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ خبر داد.

کوروش مودت اظهار کرد: به دلیل اهمیت آموزش نوآموزان و آماده‌سازی آن‌ها قبل از ورود به دبستان و به منظور حفظ سلامتی نوآموزان و اطمینان خاطر والدین، اداره‌کل آموزش و پرورش استان خوزستان این امکان را فراهم کرده تا پیش‌دبستانی‌ها بتوانند به صورت مجازی و رایگان از آموزش‌های این دوره بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام در دوره پیش‌دبستانی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به صورت مجازی و رایگان برای گروه‌های هدف ۵ ساله از روز شنبه (۲۵ دی‌ماه) آغاز شده است. این دوره برای کودکان ۵ ساله سراسر استان خوزستان برگزار خواهد شد. البته این دوه شامل کودکانی که در پیش‌دبستانی‌های غیردولتی و کلاس‌های ضمیمه دولتی ثبت‌نام شده‌اند، نمی‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: هدف از این طرح جذب حداکثری نوآموزان، ایجاد وحدت رویه و توسعه عدالت آموزشی برای تمام نوآموزان است. این دوره آموزشی با استفاده از فیلم‌های آموزشی تدوین شده است که در شبکه شاد و شبکه استانی پخش می‌شود. برای نوآموزانی که هیچ‌گونه دسترسی به آموزش ندارند بسته‌های یادگیری با توجه به شرایط هر منطقه توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: والدینی که کودکان ۵ ساله دارند می‌توانند به صورت حضوری و با در دست داشتن اصل کپی شناسنامه، کارت ملی و مدرک تحصیلی والدین، اصل کپی و شناسنامه نوآموز به پایگاه‌های تعیین‌شده در هر منطقه مراجعه کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار