تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۲۴۱۵۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شروع واگذاری واحد های شهرکی در شمال کشور با 480 میلیون اقساط پلکانی
 شروع واگذاری واحد های شهرکی در شمال کشور با 480 میلیون اقساط پلکانی

خانه مدارس در نظر دارد واحد های شهرک صنم واقع در استان گیلان ، شهرستان لنگرود، شهر توریستی گردشگری کومله را از تاریخ  ۱۴۰۰/۱۰/۲۹به مدت یک هفته به کارمندان واجد شرایط واگذار نماید.

پروژه صنم در مرحله 80 درصد پیشرفت فیزیکی قرار داشته و برای هر واحد شهرکی 480 میلیون تومان تسهیلات بدون کارمزد در نظر گرفته شده است.

جهت رفاه حال کارمندان عزیز اقساط تسهیلات مذکور به صورت پلکانی در نظر گرفته شده است تا با افزایش حقوق سالانه مطابقت داشته باشد.

متقاضیان محترم میتوانند از طریق لینک زیر به سایت خانه مدارس مراجعه و اطلاعات کامل را کسب نموده و اقدام نمایند. لازم به ذکر است که ثبت نام به محض تکمیل ظرفیت متوقف خواهد شد.

www.khanemadares.ir

پروژه شهرکی صنم مجموعا ۱۲۰ واحد در زمینی به مساحت ۷۴۳۶ متر مربع کاملا محصور و اختصاصی با نگهبانی و امکانات کامل پارکینگ اختصاصی، انباری، آب ، برق ، گاز و ... مشرف به باغ گیاه شناسی پالم و همچنین بزرگترین باغ کیوی منطقه احداث شده است.

این پروژه در منطقه ای سبز و خوش آب و هوای کومله واقع شده و دور تا دور شهرک مملو از پوشش گیاهی و مرکبات خودرو میباشد ، از این رو این منطقه در ایام زمستان و فصل سرما از دور نمایی سبز و طبیعتی زیبا همراه با آب و هوایی دلنشین برخوردار میباشد.

از شاخصه های بارز این منطقه برخورداری از طبیعت بکر و پوشش گیاهی دست نخورده آن است تا جایی که این منطقه به خودی خود تبدیل به جاذبه توریستی و گردشگری برای تمامی ایرانیان از اقصی نقاط کشور و همچنین گردشگران خارجی شده است.

 

 

:
:
:
آخرین اخبار