تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۲۴۱۵۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زنیدپور: مسئولان باید از وضعیت نفت آبادان خجالت بکشند / برای هم نسل‌های خودم در تیم‌ملی متاسفم!
  لژیونر فوتبال ایران با بیان این‌که به عنوان یک خوزستانی واقعا از شرایط دو تیم نفتی ناراحتم و مسئولان باید از این وضعیت خجالت بکشند، گفت: باتوجه به این‌که شرایط تیم‌های نفتی هر روز بدتر از روز قبل می‌شود، مضحکه فوتبال ایران می‌شویم.

میلاد زنیدپور اظهارکرد: متاسفانه شاهد اتفاقات بد در تیم‌های فوتبال نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و حتی استقلال ملاثانی هستیم. واقعا جای تاسف و خجالت دارد که پالایشگاه آبادان با دو قرن سابقه و این‌که فکر می‌کنم یکی از شرکت‌های پول‌دار کشور و خاورمیانه است نمی‌تواند به تیم زمین خورده نفت آبادان که تنها دل خوشی مردم این شهر است، کمک کند.

تیم‌های نفتی خوزستان همچنان زیر خط فقر هستند

وی بیان کرد: هر قومی در استان خوزستان و حتی مردم بیرون از استان نیز نفت آبادان را دوست دارند و تیمی محبوب است و جای تاسف دارد که وضعیت آن هر ساله همین شرایط بد است و بعد هم آقایانی که راس کار هستند فقط اسم خود را مدیر و مسئول گذاشته‌اند و این خجالت آور است که برندی مثل فوتبال که می‌تواند خیلی زیبا باشد و مردم از آن لذت ببرند، تیمی از آن مثل نفت آبادان چنین شرایطی داشته باشد و بازیکنانش هنوز پولی دریافت نکرده‌ باشند و این خیلی بد و زشت است. متاسفم برای افرادی که اسم خود را مسئول گذاشته‌اند. جالب است، تیم‌های صنعتی شرایط مالی خوبی دارند اما تیم‌های نفتی خوزستان همچنان زیر خط فقر هستند.

مسئولان باید خجالت بکشند

این لژیونر فوتبال بیان کرد: به عنوان یک خوزستانی واقعا از شرایط دو تیم نفتی ناراحتم و مسئولان باید از این وضعیت خجالت بکشند. خوزستان غنی‌ترین استان کشور از نظر درآمدهای حاصل از نفت، گاز و آب است. مگر می‌شود وقتی ثروت کشور از نفت، آب و خاک است، نتوانند از تیم نفت آبادان حمایت مالی کنند؟ خیلی ناراحت‌کننده است که نفت آبادان را در این وضعیت دید و مسئولان باید خجالت بکشند. همیشه وضعیت تیم‌های فوتبال خوزستان همین بوده و اکنون در حال بدتر شدن است. چرا نباید اقدامی برای بهبود وضعیت تیم‌های خوزستانی انجام شود. چند استاندار در استان داشته‌ایم ولی هیچ اتفاقی برای فوتبال استان رقم نخورده است.

وضعیت نفت مسجدسلیمان تاسف آور است

وی درباره وضعیت نفت مسجدسلیمان نیز گفت: مردم چندین سال است که با بدبختی و در شهری که از ۲۰ کیلومتری آن بوی نفت و گاز آدم را اذیت می‌کند و بدون امکانات در حال زندگی هستند و تمام دلخوشی این مردم همین فوتبال است اما تا یاد دارم وضعیت تیم نفت همین بوده است و مدیران و مسئولان ما فقط ادعا می‌کنند که مدیر و مسئول هستند. این مسئولان فقط نمی‌خواهند شرایط مالی خودشان به هم بریزد. واقعا وضعیت نفت مسجدسلیمان نیز تاسف آور و خجالت آور است. مسجدسلیمان شهری ارزشمند است و باید قبل از نوشتن نام این شهر ابتدا نوشت طلا، زیرا وجب به وجب این شهر پر از ثروت است اما بعد به تیم فوتبالی آن توجه نمی‌کنند. نفت مسجدسلیمان و این قوم بختیاری لیاقت بهترین‌ها را دارند. مگر می‌شود از این تیم حمایت نشود. زشت است که از نفت حمایت نمی‌کنند و نمی‌دانم مسئولان شب چگونه می‌خوابند.

مضحکه فوتبال ایران می‌شویم

زنیدپور افزود: باتوجه به این‌که شرایط تیم های نفتی هر روز بدتر از روز قبل می‌شود، مضحکه فوتبال ایران می‌شویم و اگر رسیدگی نکنند، صد درصد دو کاندیدای سقوط، نفت آبادان و نفت‌مسجدسلیمان خواهند بود. شرایط این دو تیم بسیار بد است و مگر می‌شود در استان خوزستان و شهرهای آبادان و مسجدسلیمان ۲۰ میلیارد پول برای کمک به به این تیم‌ها نباشد؟ چرا مربیان و ملی‌پوشان از تیم‌های نفتی خوزستان حمایت نکردند تا بلکه مسئولان به خودشان بیایند و اتفاق خوبی بیفتد. برای هم نسل‌های خودم که در تیم‌ملی بازی کردند نیز متاسفم که از باشگاه‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان حمایت نکردند. آن ها احتمالا می‌ترسند که جایگاه‌هایشان به خطر بیفتد.

هجمه علیه نکونام دور از انصاف است

وی در ادامه نیز با بیان این‌که نباید جو بدی علیه فولاد ایجاد شود، عنوان کرد: مدیریت جدید فولاد باید نکونام را که دو فصل فولاد را آسیایی کرده بود، حفظ می‌کرد زیرا او می‌توانست برای لیگ بیست و یکم تیم جدیدی را تشکیل دهد، نه این‌که آقای ویسی را بیاورند. بعد هم نکونام که آمد باتوجه به شرایط تیم، حالا چرا سنگ جلوی پای این مربی می‌اندازند و می‌گویند چرا نتیجه نمی‌گیری. معلوم است که آقای نکونام تیم را نبسته و کار سخت است. او اگر از ابتدای فصل بود، می‌توانست دیدگاه خود را به تیم دیکته کند و شرایط نتیجه‌گیری را فراهم کند. فولاد چندین سال بود که قهرمانی نداشت اما نکونام توانست یک قهرمانی جام حذفی را به مردم خوزستان تقدیم کند و دور از انصاف است که هجمه‌ای علیه او ایجاد شود.

چرا انتقاد می‌شود؟

وی بیان کرد: کار عاقلانه این بود که نکونام را حفظ می‌کردند و آوردن ویسی در آن مقطع اشتباه بود و هم ضربه به فولاد و هم ضربه به خود ویسی بود. الان به نکونام انتقاد می‌کنند و چرا باید به او انتقاد شود. من از هواداران می‌خواهم که حمایت و آرامش خود را حفظ کنند. درست از فولاد از جام حذفی حذف شد اما یادمان نرود جام حذفی جام شگفتی‌ها است و هر تیمی می‌تواند برنده شود و نمی‌توان گفت نکونام یا بازیکنان فولاد بد بوده‌اند. هواداران دوست دارند شرایط فولاد نرمال شود و اگر حمایت از کادرفنی صورت بگیرد، نکونام با تفکر جدید می‌تواند تیم خیلی خوب و بهتری را راهی ادامه رقابت‌ها کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار