تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۲۴۱۵۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جای ۲ رشته المپیکی بیس بال و سافت بال در خوزستان خالی است
 رییس هیات انجمن‌های ورزشی خوزستان با بیان اینکه جای ۲ رشته المپیکی بیس بال و سافت بال در استان خالی است گفت: این ۲ رشته برای نخستین بار در خوزستان هفته آینده راه‌اندازی خواهند شد.

هومن خدری بیان کرد:بنا بر تصمیم فدراسیون، میزبانی مسابقات لیگ سافت بال کشور به خوزستان واگذار شد.

وی افزود: این رقابت ها با حضور ۶ تیم روزهای چهارم تا هشتم بهمن امسال در شهرستان بهبهان برگزار می‌شود و امیدواریم که بتوانیم این مسابقات مهم را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

رییس هیات انجمن های ورزشی خوزستان با تاکید بر اهمیت راه اندازی بیس بال و سافت بال در استان گفت: همزمان با برگزاری لیگ سافت بال، در آیینی فعالیت ۲ رشته بیس بال و سافت بال آغاز و کمیته این ۲ رشته تشکیل خواهد شد.

وی افزود: طبق هماهنگی با انجمن بیس بال و سافت بال کشور قرار است در روزهای چهارم و پنجم بهمن امسال کلینیک بازآموزی و فراگیری بیس بال پنج به عنوان رشته مادر بیس بال و سافت بال با تدریس یکی از مدرسان برجسته این انجمن در بهبهان برگزار شود.

خدری گفت: این دوره آموزشی می‌تواند زمینه جذب علاقه مندان و مخاطبان این رشته ها در استان خوزستان را فراهم کند.

وی با تشکر از حمایت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: در نشستی که با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، وی بر لزوم توسعه و گسترش رشته های متنوع و زیرپوشش هیات انجمن های ورزشی تاکید داشت و از تلاش و فعالیت هیات در جهت راه اندازی رشته های جدید حمایت کرد.

وی بیان کرد: میزبانی لیگ سافت بال سرآغازی برای گسترش بیس بال و سافت بال در سطح استان پهناور خوزستان خواهد بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار