تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۲۴۱۵۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خیبر خرم‌آباد به یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد
  تیم خیبر خرم‌آباد در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، صنعت نفت آبادان را با پنج گل شکست داد و به مرحله یک چهارم صعود کرد.

  دیدار تیم های فوتبال خیبر خرم‌آباد و صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴ روز دوشنبه در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد که با نتیجه پنج بر یک به سود خیبر به پایان رسید.

مهرداد قنبری در دقیقه ۲۸ از روی نقطه پنالتی خیبر را پیش انداخت، در ادامه یزدان کبیری نیا در دقیقه ۴۰ با گلزنی برای تیم صنعت نفت بازی را به تساوی کشاند.

حمید طاهری هافبک تیم خیبر خرم‌آباد در دقیقه ۵۰ با یک ضربه سر گل دوم تیمش را به ثمر رساند، امیررضا احمدی در دقیقه ۷۲ با یک شوت سرکش گل سوم خیبر را زد، میلاد غریبی در دقیقه ۸۲ زننده گل چهارم خیبر بود همچنین پنجمین گل را فرزاد محمدی در دقیقه ۹۳ به ثمر رساند.

ابوالفضل طهماسبی، احسان جودکی، حمید دیوسالار، علی مغنمیان، حسین شاوردی، حمید طاهری، امیررضا احمدی، احمد بهاروندی، مهرداد قنبری، رضا شکری و آرش افشین یاران عبدالله ویسی در این دیدار بودند.

پارسا افضلی، امیر عباسپور، محمد دریس، عباس طریفی، وحید اسکندری دریس، امیرحسین کولیان، عقیل طلیلی، سیدعلیرضا موسوی، حسین دریکوندی، یزدان کبیری نیا، سید امیرحسین سهرابی نیز یاران امید شریفی نسب در تیم صنعت نفت آبادان بودند.

بازیکنان صنعت‌نفت آبادان ۲ روز اخیر در تمرین تیم شرکت نکردند و با انتشار پست هایی در فضای مجازی ضمن انصراف از تمرین و بازی های آتی باشگاه، خواستار رسیدگی به مشکلات تیمشان شدند.

با توجه به حضور نیافتن بازیکنان تیم اصلی نفت آبادان برای تقابل با خیبر خرم آباد در جام حذفی باشگاه های کشور بازیکنان تیم امید جایگزین آنها شدند. 

کمیل غلامی قضاوت این دیدار را برعهده داشت، سید امیر قاسمی، رامین بابایی و امیر ایار او را در امر قضاوت یاری کردند و بهرام مهرپیما ناظر بازی بود.

خیبر خرم‌آباد در مرحله نخست این رقابت ها با یک گل شهرداری همدان را از پیش رو برداشت و به مرحله بعدی صعود کرد، در مرحله یک شانزدهم نهایی نیز مس شهر بابک را با سه گل شکست داد و به مرحله یک هشتم رسید.

گفتنی است خیبر خرم‌آباد فصل گذشته نیز در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، صنعت نفت آبادان را با یک گل شکست داد و به مرحله بعدی صعود کرد، پس از آن تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت اما در مقابل ملوان در انزلی شکست خورد و از صعود بازماند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار