تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۲۴۱۵۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص۶۲ میلیارد ریال برای تجهیز اماکن ورزشی آموزش و پرورش خوزستان
  مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان  گفت: ۶۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها و اعتبارات جاری برای تعمیر و تجهیز امکان ورزشی خوزستان اختصاص یافت.

کورش مودت روز دوشنبه در حاشیه بهره‌برداری از نخستین مدرسه حیاط پویا در آبادان ( مدرسه نواب صفوی) بیان کرد: بخشی از این اعتبار برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی آبادان، اروندکنار و خرمشهر اختاص می‌یابد ضمن اینکه باید تلاش کرد از ظرفیت بخش مردمی و خیران برای تجیهز اماکن ورزشی آموزش و پرورش نیز بهره گرفت.

وی استان خوزستان را سومین استان از نظر تعداد دانش آموز و معلم با ۱۱ هزار واحد آموزشی در کشور اعلام کرد و افزود:در استان خوزستان از نظر ورزش دانش‌آموزی و مربیان و معلمان استعداد خوبی وجود دارد که برخی از آنها در سطح کشور مقام آور هستند.

مودت گفت: در تلاش هستیم سایر دستگاه‌ها نسبت مسوولیت اجتماعی در تامین مالی و کمک به افزایش سرانه‌ ورزشی دانش‌آموزی کمک کنند و همچنین بخشی از اعتبارات را از طریق نوسازی مدارس و متمرکز وزارت آموزش و پرورش تامین کنیم.

وی افزود: فهرست پروژه‌های ورزشی مورد نیاز مدارس شامل زمین‌ ورزشی و توسعه و احداث مکان‌های سرپوشیده ورزشی به وزارت آموزش و پرورش و نوسازی مدارس ارسال شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار