تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۴۱۵۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور ۲۱۰ شركت در نمایشگاه تجهیزات صنعت نفت اهواز

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از ثبت‌نام و حضور ۲۱۰ شركت و سازنده داخلی برای حضور در نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت اهواز خبر داد.

 به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، شهرام وردک اظهار داشت: ثبت‌نام از متقاضیان این نمایشگاه از آذرماه امسال از سوی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان آغاز شد و تاکنون ۲۱۰ شرکت شامل سازندگان قطعات و تجهیزات صنعت نفت، پیمانکاران مگاپروژه‌های نفتی، شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاه‌ها برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف توسعه توان راهبری پروژه‌ها و بومی‌سازی تجهیزات صنعت نفت برگزار می‌شود گفت: در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای ساخت داخل رونمایی می‌گردد و برگزاری نشست‌های تخصصی در خصوص راهکارهای تقویت ساخت داخل نیز برنامه‌ریزی شده است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خاطرنشان ساخت: نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز، توسط شرکت نمایشگاه بین‌المللی خوزستان و با سیاست‌گذاری و حمایت معنوی شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت نفت و گاز اروندان و شرکت مهندسی و توسعه نفت، از ۱۷ تا ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ در اهواز برگزار می‌شود.

:
:
:
آخرین اخبار