تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۲۴۱۴۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار به باشگاه نفت آبادان تزریق می‌شود
  سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از واریز مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال تا پایان هفته جاری به حساب باشگاه نفت آبادان خبر داد.

 حمید بنی تمیم یکشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان شخصا پیگیر وضعیت تیم صنعت نفت آبادان است و از وی تقاضا شد مشکل مالی این باشگاه را از طریق وزیر نفت پیگیری کند و در نهایت مقرر شد که آخر هفته این مبلغ به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان واریز تا طبق ضوابط به حساب باشگاه نفت واریز گردد هر چند این مبلغ حکم یک مُسکن را دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که ابتدای فصل وزارت نفت مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال برای هر ۲ تیم نفتی خوزستان در نظر گرفت اما تنها سهم نفت مسجدسلیمان پرداخت شد افزود: قرار بود ۳۰۰ میلیارد ریال به حساب اداره کل ورزش و جوانان خوزستان واریز شود اما در دوران مدیریت سابق اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، تنها مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال واریز شد که به نفت مسجدسلیمان تعلق گرفت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از زمانی که عهده دار ورزش استان شدم در حال پیگیری برای اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال دیگر اعتبار هستم تا طبق ضوابط به باشگاه نفت آبادان  پرداخت شود.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا از ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار واریز شده به حساب اداره کل ورزش و جوانان استان مبلغی برای باشگاه نفت آبادان در نظر گرفته نشد افزود: در آن دوران بنده حضور نداشتم و پاسخ این سوال را باید از مدیر قبلی پرسید.

بنی تمیم با بیان اینکه اینگونه اعداد و ارقام نمی تواند تا پایان فصل کمک حال نفت آبادان باشد گفت: شرکت ها و ارگان های ذیربط که خود را کنار کشیده و به تیم نفت آبادان کمک نمی کنند، باید بدانند این تیم بخش مهمی از زندگی مردم آبادان و استان خوزستان بوده و نمی توان به راحتی در کار آن خلل ایجاد کرد و بعد تصور کنند که طرفداران نفت بی تفاوت باشند.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از تیم های ما از جمله نفت آبادان شامل بخش حرفه ای فوتبال نیستند افزود: مدیران پالایشگاه آبادان باید بدانند که همه در قبال تیم صنعت نفت وظیفه داریم و باید از آن حمایت کنیم از طرفی ۱۰۰ یا ۱۵۰ میلیارد ریال نمی تواند مشکلات مالی نفت آبادان را حل کند بلکه باید به صورت اساسی فکری به حال تیم کرد.

تیم نفت آبادان از ساعت ۱۴ روز دوشنبه باید در خرم آباد به مصاف تیم خیبر برود این در حالی است که بازیکنان نفت از حضور در این دیدار خودداری کرده و هنوز عازم این شهر نشده اند.

با توجه به جریمه چهار هزار میلیارد ریالی باشگاه نفت در صورت عدم حضور در این دیدار، گفته می شود که مسئولان باشگاه نفت آبادان قصد دارند با تیم امید خود به مصاف خیبر بروند.

قرار بود بازیکنان نفت آبادان روز گذشته از طریق هوایی عازم خرم آباد شوند اما بازیکنان این تیم به دلیل عدم دریافت مطالباتشان حاضر به انجام این کار نشدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار