تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۲۴۱۲۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بارندگی مسیر ۹ روستای خوزستان را قطع کرد
 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به برقراری تردد در محورهای اصلی و شریانی این استان گفت: ٩ جاده روستایی در استان براثر بارندگی ۲۴ ساعت گذشته مسدود شده است.

غلامعباس بهرامی نیا اظهار داشت: با وجود بارش باران و برف در خوزستان با تلاش راهداران محورهای اصلی و شریانی این استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.
وی با اشاره به استفاده از ظرفیت ۴۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین و همچنین ۴۵۰ نیروی راهداری در طرح زمستانه استان خوزستان افزود: مسیر سه روستا در دزفول، پنج روستا در اندیمشک و یک محور در گتوند به دلیل سیلابی شدن جاده مسدود است که با فروکش آب راهداران برای پاکسازی مسیرها وارد عمل خواهند شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به عملیات مستمر برف روبی در محورهای کوهستانی و برفگیر خوزستان تصریح کرد: کمک به بازگشایی مسیر و فراهم آوردن امکان عبور و مرور ایمن از سوی نیروهای راهداری مستقر در راهدارخانه های خوزستان انجام می شود.

 در ۲۴ ساعت گذشته ۳۴ خودرو به دلیل همراه نداشتن زنجیر چرخ در برف جاده تاراز در محور اندیکا - شهرکرد گرفتار شدند.

بر اساس اعلام هواشناسی خوزستان بیشترین میزان بارندگی ثبت شده در استان خوزستان از ابتدای ورود سامانه بارشی از پنجشنبه گذشته تا امروز در سردشت دزفول به میزان ۱۰۸ میلیمتر بوده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار