تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۲۴۱۱۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برترین‌های مسابقات کورس سوارکاری کشور در اهواز مشخص شدند
  رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: رقابت‌های کورس سوارکاری با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور روز جمعه در اهواز برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

حسین برون اظهار داشت: در هفته نخست کورس زمستانه سوارکاری کشور  بیش از ۳۰ اسب از استان‌های مختلف کشور در چهار کورس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه مسابقات در پیست نیرو اهواز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد افزود: به نفرات اول تا سوم این مسابقات جوایز نقدی اهدا شد.

مسافت چهار کورس این رقابت ها، یک هزار و ۴۰۰ متر بود.

رییس هیات سوارکاری خوزستان گفت: در کورس اول این پیکارها اسب های پاشا زلس، پولاد شاه سرابتلخ و پرادو سوسنگرد اول تا سوم شدند همچنین در کورس دوم اسب های بنت عامر، برمودا غبیشاوی و بوسه یزد مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در کورس سوم اسب های نمر آل شویرد، برق طویله و آتش تبوک اول تا سوم شدند همچنین در کورس چهارم اسب های الکس اتابک، الماس سرخ نصیری و بیتا رنگرزان مقام اول تا سوم را تصاحب کردند.

برون گفت: جایزه نفرات اول، دوم و سوم در کورس اول و دوم به ترتیب ۸۶، ۴۳ و ۲۱ میلیون ریال است همچنین جایزه نفرات اول،دوم و سوم در کورس سوم و چهارم به ترتیب ۱۴۰، ۷۵ و ۳۵ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات در اهواز، شور و نشاط خاصی در بین مردم ایجاد می کند، افزود: خوزستان در زمینه اسب و سوارکاری همواره جزو قطب های اصلی کشور به شمار می رود.

سی‌امین دوره مسابقات اسب دوانی قهرمانی کشور  یاداوره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور حمید بنی تمیم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، حسین برون رییس هیات سوارکاری استان و دکتر احد حسنی افسر دوپینگ فدراسیون سوار کاری جمهوری اسلامی به میزبانی هیات سوارکاری خوزستان برگزار شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار