تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۲۴۱۱۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شکست سنگین نفت مسجدسلیمان در مقابل استقلال
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر برابر صدرنشین رقابت های لیگ تن به شکست داد.

تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که در نهایت با برتری سه بر صفر استقلال به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان در این دیدار خانگی از انگیزه بالایی برابر استقلال برخوردار بود تا بتواند دومین پیروزی خانگی خود را کسب کند؛ در سوی مقابل تیم استقلال برای بیشتر کردن اندوخته خود به مسجدسلیمان سفر کرده بود.

در نیمه نخست بازی، بازیکنان نفت عملکرد چندان مطلوبی نداشته و یک بر صفر بازنده شدند و در نیمه دوم استقلالی ها توپ و میدان را در دست داشته و برای ۲ بار دیگر دروازه نفت را باز کردند.

در این دیدار علی محسن زاده، مجید عیدی، میثم نقی زاده، میرهادی میرجوان، علیرضا دغاغله، مجتبی لطفی، مسلم مجدمی، میلاد باقری، مصطفی نائیج پور، مهرداد هدایتیان
و محمد بلبلی برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.

همچنین سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، مهدی مهدی‌پور، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد ترکیب تیم استقلال را تشکیل دادند.

در دقیقه ۱۶ بازی امیرحسین حسین زاده با یک ضربه استثنایی از پشت محوطه جریمه دروازه نفتی ها را باز کرد همچنین در دقیقه ۵۲ دومین گل بازی را برای تیمش به ثمر رساند.

در دقیقه ۵۸ بازی کوین یامگا سومین گل بازی را برای استقلالی ها به ثمر رساند تا خیال مجیدی از برد در این دیدار راحت شود.

قضاوت این دیدار برعهده حمید حاج ملک بود که محمد راهی و حمیدرضا افشون وی را در امر قضاوت همراهی کردند.

در این بازی سینا خادم پور، مسلم مجدمی و محمد بلبلی از نفت مسجدسلیمان و کوین یامگا بازیکن استقلال از داور کارت زرد گرفتند.

تیم های استقلال و نفت مسجدسلیمان با احتساب این دیدار ۳۵ و ۱۱ امتیازی شده و در مکان های اول و پانزدهم رده بندی جای گرفتند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار