تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۲۴۱۰۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی نفت مسجد سلیمان: کمالوند تمایلی به برگشتن ندارد
 مربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید تیمش مقابل استقلال از پیش بازنده نیست.

 امیر محبی کمک مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، بعد از ظهر روز چهارشنبه، در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل استقلال در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ در روز اولی که آقای کمالوند به نفت مسجد سلمان آمدند، مسئولان مربوطه با ایشان صحبت‌هایی انجام دادند. از فصل گذشته تنها ۲ بازیکن در تیم مانده بودند و با تمام مشکلاتی که داشتیم، شروع به کار کردیم. ۲۰ روز قبل از مسابقات، آقای کمالوند هدایت تیم را بر عهده گرفتند. ما اینجا مشکلات زیادی داشتیم و مسئولان زحمت خودشان را کشیدند. ما نتوانستیم بدنسازی کنیم. ما در پست‌هایی ضعف داشتیم چون در جذب بازیکن نتوانستیم خوب عمل کنیم. برای موفقیت یک تیم، عوامل مختلفی باید دست به دست هم دهند. ما این کمبودها را در طول فصل حس کردیم. ما این روزها را پیش‌بینی کردیم اما سعی کردیم هفته به هفته بهتر شویم.

او ادامه داد: ناداوری‌ها و مصدومیت برخی بازیکنان تیم، ما را اذیت کرد. ما روز به روز توانستیم بهتر شویم اما شانس یار ما نبود و اگر اینطور نمی‌شد،   جایگاه بهتری کسب می‌کردیم. ما تیم از تیم تراکتور یک امتیاز فاصله داریم. تراکتور تیمی است که نماینده آسیا بوده است. ما با آقای کمالوند صحبت کردیم که این تیم در لیگ برتر بماند و الان از او انتظار دارند که معجزه کند. ما تمام این اتفاقات را پیش بینی کردیم و منتظر هستیم در نیم فصل دوم شرایط ما بهتر شود. ما با آقای  کمالوند صحبت کردیم تا ناراحتی‌های ایشان برطرف شود. ما حدود ۲ ماه است که پشت دروازه تمرین کردیم. در تیم لیگ برتری چنین چیزی امکان پذیر نیست. ما از نظر امکانات ضعیف هستیم. آقای کمالوند تمایلی ندارند که به تیم برگردند. ما هم مثل یک سرباز با تمام وجود برای سربلندی نفت مسجد سلیمان تلاش می‌کنیم تا ببینیم در آینده چه پیش می آید.

محبی خاطرنشان کرد: ما به خاطر فشردگی بازی‌ها و مصدومیت‌ها، شرایط سختی را سپری کردیم. ما بعد از بازی با صنعت نفت آبادان، ۵ بازیکن خود را در اختیار نداریم. تمرین درستی هم نداشتیم و از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداریم. مسئولان باشگاه به سراغ تیم آمدند و خواستند به بازیکنان روحیه بدهند و هر آن چیزی که داریم در بازی پیش رو پیاده می‌کنیم.

مربی نفت مسجد سلیمان درباره حضور فراز کمالوند در این تیم گفت: مسئولان تمایل دارند  کمالوند در تیم  حضور داشته باشد اما ایشان با تمام مشکلات، راضی نشدند که برگردند. ایشان از خیلی مسائل ناراحت هستند.

او افزود: شک نکنید که بازیکنان ما بسیار باغیرت هستند. برخی بازیکنان با مصدومیت بازی کردند و شک نکنید بازیکنان ما با تمام تلاش در میدان حاضر می‌شوند. ما از پیش بازنده نیستیم و روز سختی را برای استقلال رقم می‌زنیم. ما حداقل ۶-۵ بازیکن خود را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.

دو تیم نفت مسجد سلیمان و استقلال روز پنج‌شنبه، در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید بهنام محمدی، ساعت ۱۵:۳۰ به مصاف هم می‌روند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار