تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۲۴۱۰۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عنایتی مطرح کرد؛
هوادار مشکلات ساختاری در بخش حمله دارد
 سرمربی تیم فوتبال هوادار می‌گوید تیمش در بخش حمله مشکل دارد.

 رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی فردا برای ما اهمیت زیادی دارد. تیم حریف فوتبال خوبی بازی می کند. شاید در هفته‌های ابتدایی نتایج سینوسی گژرفتند اما چند هفته ای است که به ثبات رسیده اند. تمام تلاش خود را می کنیم که آخرین بازی دور رفت را با پیر.وزی پشت سر بگذاریم زیرا به هر حال میزبان هستیم. نیم فصل پر فراز و نشیبی را داشتیم.

وی ادامه داد: قرعه کشی کمی کار ما را سخت کرد اما مطمئنا از نحوه فوتبال بازی کردن تیم رضایت دارم اما از لحاظ نتیجه‌گیری خیر زیرا معتقدم امتیازهای بیشتری را می‌توانستیم جمع کنیم. تیم بدنسازی خوبی را رد پیش فصل داشت اما ۵ روز بازی کردن شرایط ما را سخت کرد. پس از هر بازی ۵ مصدوم را داشتیم اما خدا را شکر تیم‌مان یک دست بود خیلی به مشکل نخوردیم. باید خود را برای نیم‌فصل دوم که نیم فصل سختی است آماده کنیم اما در ۲۰ روز استراحت باد ریکاوری و بدنسازی کنیم و بتوانیم برای ادامه رقابت‌های آماده شویم.

عنایتی درباره ضعف خط حمله تیمش عنوان کرد: ساختار حمله‌ای تیم‌ها دچار مشکل است. من نمی‌خواهم بار گلزنی را روی مهاجمان بگذاریم. تیم ما در هر بازی حداقل ۱۸ ضربه ایستگاهی می‌زند و این باعث می شود با گلزنی روی دوش مدافعان نباشد. ما در نحوه گلزنی مشکل داریم و این ایراد از ساختار حمله ای تیم ماست. چند بازیکن را مدنظر داریم که با شروع نیم فصل با آن ها مذاکره خواهیم کرد و تیم را تقویت می کنیم. به جرات می توانم بگویم اولین تیمی هستیم که ضربات ایستگاهی فراوانی را به دست ‌می‌آوریم اما نمی‌توانیم از آن ها استفاده کنیم. در نیم‌فصل دوم به فکر حل این مشکل هستم و آن را برطرف خواهم کرد.

او درباره تقابل با منصوریان اظهار کرد: من با منصوریان تقابلی ندارم و رفیق هستیم که سال‌ها کنار هم بودیم و او را دوست دارم. هر دو روی نیمکت تیم‌هایی هستیم که از ما انتظار می‌رود، می دانم چه انتظاراتی از او هست و من هم به دلیل فصل اول حضورم در لیگ برتر با تیم هوادار، فشارهایی را حس می کنم. در هر حال آرزو می کنم که او کارنامه خوبی را در نفت آبادان پشت سر بگذارد و بتواند نتایج خوبی بگیرد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار